Skip to main content
Vraag

Helaas voorlopig stoppen

• August 5, 2025
  • 8 reacties
  • 125 Bekeken

Hallo lieve iedereen,

Het spijt me heel erg maar ik voel mij genoodzaakt om voorlopig even van het forum af te gaan☹️.

Dat komt omdat mijn anonimiteit is weggenomen (of hoe je dat ook wilt zeggen, het komt erop neer dat ik voor sommigen niet meer anoniem ben) en een jongen me daarmee heeft gechanteerd.

Dat zit zo: deze jongen werkte in de supermarkt waar ik altijd naartoe ga. Hij deed altijd aardig tegen mij, dus ik deed altijd uit beleefdheid vriendelijk terug tegen hem. Maar na een poos bleek dat hij verliefd op mij was (ik had dat helemaal niet door), maar nadat ik hem meermaals had afgewezen, werd hij agressief. Toen stopte hij daar plotseling mee, maar toen ik hem toen nog een keer afwees werd hij nog vervelender. Hij ging voor schappen staan en zei dat ik er niet bij mocht als ik hem niet zou zoenen.

Hoewel ik steeds op andere tijdstippen ging om hem te ontlopen, was hij er altijd. Het bleek dat hij de telefoon van mijn vader had gehackt zodat hij ook het berichtje kreeg dat ik altijd aan hem stuurde als ik naar de supermarkt ging. 

Nu wist hij van dit forum en keek hij daar toevallig eens op, en toen heeft hij mij herkend. Hij zei dat als ik niet gewoon met hem meeging en hij intieme delen mocht betasten, dat hij dan aan iedereen bekend zou maken dat ik op het forum zat (en daar had ik dus helemaal geen zin in).

Maar een gespierde man die daar ook zijn boodschappen aan het doen was, zag het gebeuren en kwam tussenbeide. Hij zei dat de jongen hem en mij naar de baas van de jongen moesten brengen, en nadat ik mijn verhaal bij de baas had gedaan werd de jongen ontslagen en moesten zijn ouders op gesprek komen. De jongen was natuurlijk woedend.

Ik heb de situatie een paar dagen aangekeken in de hoop dat het nog zou veranderen, maar na een gesprek met de politie is de jongen weer vrij. Ik ben toen ook naar de politie geweest met het hele verhaal, en toen zeiden ze dat het het beste was om te overwegen van het forum af te gaan, zodat de jongen nooit bewijs zou hebben. Dat wilde ik eigenlijk niet, want ik vind het hier best leuk. Ook zou de politie nog eens in gesprek gaan met de jongen.

Gisteravond stuurde de jongen een bericht naar mij (ik heb hem nooit mijn telefoonnummer gegeven) waarin hij zei dat hij bij de politie had gedaan alsof het hem speet, maar dat hij nog steeds woedend was, en als ik niet morgenavond bij hem zou komen dat hij dan enkele screenshots die hij had gemaakt (waaruit bleek dat ik op dit forum zat) rond zou sturen en mijn leven zo een hel zou maken. 

Ik moest nu dus minstens 1 stuk opgeven: of dit forum of mijn verzet tegen hem. En ook vanwege het advies van de politieagent heb ik besloten voorlopig van het forum af te gaan, zidat hij nooit kan bewijzen dat ik het daadwerkelijk was, en dan zouden het net zo goed neppe zelfgemaakte screenshots kunnen zijn. Bovendien zijn de dingen die er over hem staan helemaal niet zo positief, en om te bewijzen dat mijn verhaal ook het zijne is, zal hij toch aardig zijn reputatie beschadigen. 

Dit betekent wel dat zodra ik geen last meer van hem heb en deze hele toestand voorbij is, dat ik weer terug zal komen, maar voorlopig lijkt dat me niet veilig. Ik hoop dat dat dat wel weer wordt, maar dat weet ik niet zeker.

Veel liefs van mij, ​@natuurlijk_roodharige ❤️❤️

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 5, 2025

Heyy wat een vervelend verhaal en heel veel sterkte verder. Misschien tot ooit! 

xx liefs Wolf 🐺

• August 5, 2025

Allo 

Domme eikel dat het is 😂 wat een zwakkeling. 

Tot ooit denk ik dan 

Groetjes badeend 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 5, 2025

Hey..

Wat erg Wat hij doet laat hem je leven niet afpakken waarom kunnen sommige jongens geen nee accepteren. 

Ik mag hopen dat hij een keer de verkeerde tegen komt dat hij dit niet meer doet 

Dus heel veel sterkte en kom straks sterker terug 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • August 5, 2025

Hij dreigde dus nadat hij al bij de politie was geweest? Dat dan ook weer aangeven bij de politie. Die jongen moet gewoon even normaal gaan doen, opvoeding krijgen en leren omgaan met zijn emoties.

Je kan toch gewoon een nieuw account aanmaken? En lekker boeiend als ze weten dat je op deze site zit, daar is niets mis mee

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 5, 2025

Hey, jammer dat jongens zo doen. Als jongen ben ik toch zwaar teleurgesteld hierin. Ik hoop dat de politie hier nog wat mee gaat doen. Ik zal je missen! Echt heel vervelend wat hij gedaan heeft. Hopelijk tot snel, ookal is het op een nieuwe naam😘

Groetjes Lupus 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • August 5, 2025

Heyy lieve …  ,

Ah wat erg😓 Hoop dat je snel weer terug kan komen en sluit me aan bij ​@lange2010 , als hij vervelend blijft doen gewoon weer naar de politie gaan hoor❤

Liefs❤

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Hey wat jammer! Ik snap je reden en hoop dat je snel onder een andere naam terug zal komen! Veel liefs, Tover xxx

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 12, 2025

Hey lieverd ik heb dit helemaal nog niet gelezen! Ik wou dat ik subtiel (voorlopig) vaarwel zou kunnen geven, maar dat kan nu natuurlijk niet meer..

Zodra je terugkomt en dit leest, weet dat ik dit veel te laat gelezen heb en daarom niks heb gereageerd.

Wat betreft die jongen, hij is echt een eikel! Ik hoop dat je snel van hem af bent lieverd❤❤

Hopelijk tot snel, groetjes je bff, eendje❤