Skip to main content

Heb je TIPS voor de KT : andere manier van tips geven

• January 22, 2026
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Ander
Forum|alt.badge.img+3

Als we nog tips voor het verbeteren van de KT hebben kunnen we het ook melden via deze link 
VUL HIER JOU TIP OF IDEE IN 

Daar staat :
VUL HIER JOUW TIP OF IDEE IN!
Ben je tussen de 8 en 18 jaar en valt je iets op, heb je een gouden tip of een briljant idee? Laat het ons weten!
Let op:
Je stuurt jouw tip of idee anoniem. Wij kunnen daarom niet reageren, maar nemen je tip of idee altijd in overweging.
Het gaat om tips aan De Kindertelefoon, niet om tips aan leeftijdsgenoten. Ga naar het forum als je andere jongeren wil helpen of adviseren. 

Dus je stuurt een bericht buiten het forum om, het komt niet openbaar, maar ze zullen niet antwoorden want ze hebben je email adres of username niet, het is anoniem (ik neem aan dat je IP adres niet opgeslagen word) Ik denk dat ze dan misschien meer aandacht hebben voor al de super tips die ik hier lees

Tenzij we hier beter op het forum blijven tips geven maar ik zie nooit een verandering of verbetering of aanpassing

2 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • January 22, 2026

Hoi ​@Ander ,

wat leuk dat je dit onder de aandacht brengt! Via deze link kunnen mensen inderdaad meedenken en het kan dan over alles gaan wat De Kindertelefoon betreft, dus niet alleen het forum.

Wat je laatste opmerking betreft, er zijn wel degelijk aanpassingen gedaan naar aanleiding van ideeën van forumgebruikers. Kijk maar eens terug in oude topics. Bijvoorbeeld, het idee om een open invulveld te maken voor ‘gender’ ( ‘ ik ben/ ik voel mij… ‘ ) bij het aanmaken van een nieuw account, voor iedereen die zich niet in een standaard hokje voelt passen. Of het idee om ook een ‘technische vragen of problemen’ subrubriek aan te maken.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 27, 2026

kan best zijn Marieke maar maar niet de problemen die ik hier al TIG maal gemeld zie :

-overkill aan compleet onnuttige vragen lijsten

-”rate me” topics

-duidelijk verzonnen topics

-penislengte vragen en “masturberen wordt saai” vragen 

-verzonnen seks-met-mijn-(stief)moeder topics

-altijd dezelfde vragen over seks bij douchen met de sport club 

-gebrek aan een echte FAQ  met feiten (penislengte, wettelijke leeftijd voor seks, insest, SOA, dus gewoon feiten-dingen ) 

-oude software app die hier eig niet voor bedoelt is  

-AI

-sluiten van topics door de KT als het een beetje teveel (zelfs positief bedoelde) kritiek op de KT is 

-en nog veel meer dingen die de aandacht af leiden van de echte vragen

maar het ging over het TIPSEN  via de link die ik gaf (en die nogal verstopt zit)