Skip to main content
Vraag

Handtekening wordt niet geüpdatet

• July 15, 2025
  • 9 reacties
  • 81 Bekeken

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3

Dag beste medewerkers van de 💛 Kindertelefoon 💛

Ik heb een vraag: het lijkt erop dat mijn handtekening niet is geüpdatet. Onderaan mijn berichten staat namelijk de handtekening die ik voor het eerst heb aangemaakt:

"Quidquid Latine dictum sit altum videtur" (Anything said in Latin sounds profound)

Later heb ik die veranderd in:

"If you want to be wrong then follow the masses." -Socrates

Echter, bij nieuwe berichten wordt nog steeds de oude handtekening geplaatst. Dit vind ik jammer want ik vind het juist leuk om regelmatig mijn handtekening te veranderen met iets wat ik op dat moment leuk vind. Dat vind ik ook een stukje autonomie waarmee ik mezelf kan presenteren naar anderen, zoals bijvoorbeeld ook de avatar (het plaatje naast je naam) dat is.

Wat is precies de reden dat mijn nieuwe handtekening niet 'actief' wordt? Als ik kijk in mijn profiel staat mijn nieuwe handtekening er wel, maar ik heb hem nooit onder een bericht van mij gezien. Het is al twee maanden geleden dat ik mijn handtekening had aangepast, en ook nieuwe berichten van gisteravond hebben nog steeds de oude handtekening. Is het misschien iets technisch? Ik neem aan dat er niets verkeerds of 'verboden' is aan mijn nieuwe handtekening?

Heel erg bedankt voor jullie aandacht! Liefs, xxVera 💋

9 reacties

BrittKT
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • July 15, 2025

Hoi ​@Vera16xx 

Wij weten niet goed hoe dit komt, maar we gaan er achteraan! 

Goed dat je het bij ons meldt. 

Groetjes, 

Britt, de kindertelefoon. 

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • July 15, 2025

Hoi Britt,

Superbedankt voor de moeite! 🤗

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 16, 2025

@Vera16xx 

Bedankt voor het doorgeven. Er gaat idd iets mis met je nieuwe handtekening. We zien idd dat je de nieuwe hebt ingesteld, maar dat de oude nog steeds zichtbaar is onder je berichten. We hebben hier melding van gemaakt en hopen dat het snel is opgelost. We houden je op de hoogte!

Groet,

Carolien

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • July 16, 2025

Helemaal goed, Carolien. Ook jij bedankt voor de moeite!

Liefs, xxVera 💋

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • July 20, 2025

Heeeeeeee! Ik heb zojuist opgemerkt dat mijn handtekening nu wel actief is! 🤗 😍 😎

Ik heb zelf niets verandert in mijn profiel sinds 2 maanden terug toen ik het veranderde, zoals in de startpost beschreven, dus de verandering moet wel van jullie kant zijn gekomen.

Heel erg bedankt! 💓 Het betekent veel voor mij!

Wel een vraag: als ik mijn handtekening nu verander, of binnenkort, is het dan wel direct zichtbaar? Is het onderliggende probleem - dat het niet werd geüpdate - opgelost of is het zo dat jullie om één of andere reden handmatig het moeten activeren? Ik ben iemand die het wel leuk zou vinden om regelmatig mijn handtekening (of ondertitel zoals ik het zelf noem) wil veranderen. Als dat mogelijk zou zijn zou ik dat echt heel tof vinden. Ik vind persoonlijke uitstraling heel belangrijk. Welke kleding en welke sierraden en bijvoorbeeld ook tattoo's iemand heeft, kan veel zeggen over iemands karakter. Ik zelf heb geen tattoo's of piercings omdat dit niet bij mijn puristisch karakter past, maar ik respecteer wel dat anderen dit hebben en vind het een manier om jezelf te zijn richting anderen, een vorm van communicatie. Zo zie ik de 'handtekening' zoals dat op dit forum wordt genoemd ook. Een middel om jezelf te zijn. Als het mogelijk zou zijn om regelmatig, bijvoorbeeld elke week een nieuwe handtekening in te stellen en dat deze dan ook actief wordt, zou ik dat echt heel fijn vinden!

Dus dat is nog mijn resterende vraag: is het nu ook opgelost of alleen tijdelijk voor deze ene keer?

Veel liefs, xxVera 💋

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Vera16xx 

Ik heb je vraag gelezen. Ik zie inderdaad dat je handtekening nu is aangepast. Ik heb je vraag even doorgezet naar ​@Carolien_ die je binnenkort vast kan helpen met een antwoord. 

Veel plezier nog op het forum!

Lieve groet,

Roos van De Kindertelefoon

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • July 20, 2025

Ja als ik nog antwoord zou kunnen krijgen wat precies het probleem was, en bevestiging dat met de inhoud van mijn handtekening niets mis was, zou ik dat wel kunnen waarderen!

Heel erg bedankt Roos (en Carolien)!

Liefs, xxVera 💋

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 21, 2025

@Vera16xx 

Fijn om te horen dat het nu wel is aangepast! 

Het probleem is opgelost. Ik heb zelf net ook getest of ik jouw handtekening kon aanpassen en het werkt! Dus ik ga ervanuit dat jij het nu ook weer direct zelf kunt veranderen. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dat graag en gaan we er opnieuw melding van maken. Maar ik verwacht dat dit niet nodig zal zijn. :-) Nogmaals dank voor het melden!

Groet,

Carolien

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • July 21, 2025

Hoi Carolien,

Ik heb zojuist getest door de spatie die jij had verwijderd weer toe te voegen, en dat werkt! Dus ik ga ervanuit dat het nu is opgelost. Heel fijn en bedankt voor de tijd en moeite! 💗

Bovendien is mét spatie mijn ondertitel véél mooier.. 😋 😁

Doeeeg! Liefs, xxVera 💋