Kreeg gisteren de Gouden Gids badge maar ik zit nog niet aan de 1000 comments.
Edit: oeps, verkeerde topic. Heeft natuurlijk niks met forumregels te maken
Kreeg gisteren de Gouden Gids badge maar ik zit nog niet aan de 1000 comments.
Edit: oeps, verkeerde topic. Heeft natuurlijk niks met forumregels te maken
Staat het ergens dat je die bij 1000 krijgt of dacht je dat?
Gr. MickeyMouse
ik gok erop dat je er wel 1000 hebt gepost, maar er misschien hier en daar een paar verwijderd zijn, zoals bv als je schrijft dat een reactie nog gecheckt moet worden ofzo en dat de KT die dan later weghaalt.
Dus dat de teller die bijhoudt of je een gouden gids verdient, niet klopt met het werkelijke aantal posts….
Een vraagje voor de forumbouwers denk ik…
Gr. MickeyMouse
bij
en bij
of denk je zelf dat dit niet klopt…
Gr. MickeyMouse
hoi
en ik herinner het me gwn nog… idk heb sws wel een redelijk goed geheugen
ik gok erop dat je er wel 1000 hebt gepost, maar er misschien hier en daar een paar verwijderd zijn, zoals bv als je schrijft dat een reactie nog gecheckt moet worden ofzo en dat de KT die dan later weghaalt.
Dus dat de teller die bijhoudt of je een gouden gids verdient, niet klopt met het werkelijke aantal posts….
Gr. MickeyMouse
Deze berichten in een nieuw topic samengevoegd.
De teller houdt inderdaad geen rekening met eventueel verwijderde berichten. Je zou kunnen stellen dat je die berichten nou eenmaal ook gemaakt en geplaatst hebt dus dat die net zo goed meetellen, ook al verwijderen wij die om bepaalde redenen.
Groet,
Luuk
hoi
De teller houdt inderdaad geen rekening met eventueel verwijderde berichten.
dus je kunt ook geen badges kwijtraken als bv iemand z'n hele topic, waarin je veel gepost heb laat verwijderen…..
eens gekregen is voor altijd houden toch, die badges
btw geldt dat ook voor topics? ik weet toevallig iemand de Open Boek badge heeft gekregen en als er nu een topic van hem verwijderd wordt, mag hij die Open Boek Badge dan ook gwn houden? Want dat is een andere teller dan de geposte berichten teller….of weet je dat zo niet...
Gr. MickeyMouse
Gefeliciteerd met 1700 optocht naar de 2000🥳
Haha, thnx. 2000 gaat wel lukken met dit tempo
Gr. MickeyMouse
Ik denk inderdaad dat
-OnlyMe
Das mooi, zet hem door he.
-OnlyMe.
Haha, thnx. 2000 gaat wel lukken met dit tempo
Dat is zeker gelukt
Hoi hoi, Ja dat gaat best snel zo wat gek, ik had dit topic nooit eerder opgemerkt 🫢🫢 en wat bitterzoet en ontroerend om de reacties van de dappere lieve
Groetjes liefs Tartan X
Liefs Tover xxx
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.