Skip to main content

Hoi,

 

ik had dus gechat met een medewerker alleen volgensmij geloofde ze mijn verhaal niet. Ik heb dus een eerste waarschuwing alleen ik weet echt totaal niet wat ik fout heb gedaan. 

Deze afgelopen week ben ik meerdere keren naar de chat geweest. Kan het hier ook aan liggen?

Ik snap ook wel dat je het niet meteen gelooft maar toch.

 

liefs,

Hoi @LEAB ,

 

wat vervelend om te horen wat er gebeurd is, en extra vervelend dat je op jouw topic nog geen reactie hebt gehad.

In principe maakt het niet uit als je meerdere keren hebt gechat deze week, want iedereen mag maximaal 4 gesprekken per dag voeren met De Kindertelefoon. 

Vanwege de privacy kunnen wij niet zien wat er in het chatgesprek gezegd is, dus daar kan ik of een andere medewerker niet over oordelen.

Een waarschuwing, of time-out zoals we dat aan de telefoon en chat noemen, betekent nog niet dat je daarna niet meer kan bellen of chatten. Je zou dus gerust nog een keer kunnen chatten om over jouw situatie te praten.

Hopelijk voel je je welkom om de chat nog een keer te proberen!

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon


Reageer