Skip to main content

Gefeliciteerd Tover! 🥳

  • 12 May 2024
  • 17 reacties
  • 217 Bekeken

@Tover01, gefeliciteerd met je 1000 reacties!

Die zijn altijd heel goed! 

Ik vind dat je hier heel open pr

Hopelijk blijf je nog lang op het forum, kanjer!

Liefs @NoahLovesYou 

Dit topic is gesloten

17 reacties

Hoi @NoahLovesYou ,

Helemaal mee eens! Tover is een topper!😊

PS: Je bent zelf ook goed opweg naar de 1000😉 

 

Reputatie 7
Badge +12

@NoahLovesYou  wat lief dat je dit topic hebt gemaakt voor @Tover01 en ben het helemaal met je eens!

@Tover01 je bent echt super goed bezig en je bent echt een topper! Je bent zo'n lieve, aardige, behulpzame en stoere jongen en je helpt iedereen zo goed hier! Echt mijn complimenten en gefeliciteerd met de 1000 reacties! Gelukkig mag je hier nog een paar jaar blijven en hopelijk volgen er nog heel veel reacties van jou!😊

Groetjess en liefs van ItsJustMe💖

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal mee eens! En nog goede reacties ook!

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +8

Heyy heyy!

Ben helemaal met @NoahLovesYou eens! @Tover01, je bent idd echt een topper! Gefeliciteerd:)! Je plaats ook super lieve en behulpzame reacties <33! Ik zie jou ook als een heel geduldig persoonxD. Ik hoop dat je nog heel lang op het forum blijft;) en je verdient zeker deze topic! Dankjewel dat ik in je handtekening mocht staan trouwens, was echt een eer hoor haha:P! 

Liefs xxx Banaantjeeee <333

Ik bedoel open praat over onderwerpen 😅

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +18

Gefeliciteerd @Tover01! Goed bezig

Reputatie 7
Badge +14

Hey! 🫢🤭 Dankjewel @NoahLovesYou  wat ontzettend lief!!!! Echt lief! Je bent echt een lieve schat! En allemaal super bedankt! ☺️☺️ Ahw wat sweet ! Ik had helemaal niet door dat ik al 1000 reacties had gezet hihi 🙂 ik zag wel dat ik een gouden gids badge kreeg 💪😎😉 ik vind het echt zo lief van jullie!! Love you ♥️ en ... jullie zijn nog lang niet van mij af XD ik begin nog maar net 😁😉 

Veel liefs Tover xxxx 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi! Wat mooi en lief dat je dit doet voor @Tover01 !  Heel verdiend en terecht! Zo knap hoe iemand zichzelf zo kan veranderen en zo geweldig sociaal en lief is! Jouw verhaal en je ommezwaai is echt inspirerend en ontroerend! Je bent een verrijking en een lichtpunt op dit forum hoor Tover! 

Trouwens, jij zelf ook @NoahLovesYou !  Ik vind jou ook een kanjer en een heel behulpzame lieve sociale jongen! Heel lief dat je dit doet en ook dat je mij in je profiel hebt staan. Echt dat voel ik in mn hartje! ♥️

Groetjes liefs Tartan 😘

Reputatie 7
Badge +4

Haha wat een super lief initiatief van jou lieve @NoahLovesYou 🥰! Dat steun ik natuurlijk!  @Tover01  ik blijf jouw verhaal echt heel bijzonder vinden. Niet vaak komt het voor dat een lastig, 'stoer' en vervelend joch die in de klas liever gemist wordt, zichzelf zo letterlijk in de kijker zet en een spiegel voor houdt. Ik zal niet je hele verhaal weer oprakelen maar het blijft mij prettig verwonderen dat een jongen die zich te macho en te mannelijk vind om leuk te zijn, na een stevige toespraak (hulde juf!) en goed lang in de strafhoek staan, eerst zichzelf in het raam ziet en dan echt ouderwets handjes op de rug en ogen naar de muur, tijdens die flink vernederende straf tot inzicht komt: dit ben ik niet! Zo wil en mag ik niet zijn! En dan het los laat, openlijk huilt en zich kwetsbaar maakt. En kijk wat er van je geworden is! Wat je voor bijzondere, sociale, grappige, leuke vrolijke heerlijke knul bent geworden. En wat je allemaal hebt bereikt in die korte tijd joh! Hoe je bent, en in rokje al naar school, hoe mensen jou waarderen, je bent een open boek geworden en een gevoelige lieve jongen. Jij mag zo trots zijn op jouzelf! Wij zijn het ook. En je moeder moet ook een heel bijzondere vrouw zijn dat zij in haar eentje zo'n fantastische zoon opvoedt. Haha ik las ergens dat je thuis al een jaar geen straf of gedoe hebt gehad. Wat zal ze trots zijn op haar kanjer!  En nu laat ik het erbij haha. Je merkt, jouw verhaal heeft een speciale indruk op me gemaakt.  ☺️☺️ 

Veel geluk en gefeliciteerd! 

Maiskolfje X 

 

Reputatie 7
Badge +19

Haha @Banaantjeeee  dat was voor jou ook heel verdiend hoor die complimenten 😉 ja voor iedereen hier eig 💪🥰 

Reputatie 7
Badge +14

💌♥️💘🍎🍎🥹🥲 zo lief allemaal! Dankjewel dankjewel!!! 

Liefs Tover 😘♥️

Jij bent ook een lieve schat hoor!

Sommigen hier maken nogal barre tijden mee. Iets leuks mag fit forum ook wel gebruiken. Dat is 1 van de redenen dat ik hier ben gekomen.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +2

Eejj Tover! 🥳Ik zei het in jouw eigen topic ook: zoals je was was je voor meisjes een as****e en in de hoek was je verdiende lekker naanananaa straf! Wat had ik je toen hard uitgelachen jij daar staan echt! Maar look!  Hoe jij daarna bent is zo top of the tops! Een echte goede knightly jongen.  You are the king you know! 🫅  Van hoek naar held haha 👍😎 dik verdiende reward hier en van Noah so sweet om dit te doen! Jij bent ook super duper! ❤️ Wat zijn de jongens hier allemaal cute en lief! 

Doby X 🌹

Reputatie 7
Badge +5

Heel erg gefeliciteerd @Tover01! Je wilt niet weten hoe veel je me hebt geholpen! In bijna elk topic heb je goed advies gegeven en ik zou niet weten hoe ik ooit zoveel voor je terug kan doen behalve je te steunen in alles! Ik gun je echt alle liefde en weet ik veel wat allemaal nog meer😉

Liefs @Ikweetgeennaam321 

Reputatie 7
Badge +14

Hey!! ♥️ nogmaals dankjewel!!!! Echt ik had dit allemaal nooit verwacht!  Ik ben super happy met wat jullie allemaal zeggen! 😘 En jullie zijn voor mij nog veel belangrijker hoor!!! Ik ben serieus verlegen van jullie lieve complimenten en vergelijkingen. Ik zat echt te blozen! Dan denk ik aan @Banaantjeeee  die dat  een tomaatje noemt haha 🍎!! En inderdaad @Maiskolfje  en @Dobymeis13  ik ben mijn juf van groep 8 heel dankbaar!  Ik zoek haar af en toe nog op trouwens!! 

Liefs een blije Tover 😘 

PS wat lief van je @Ikweetgeennaam321  ik ben heel gelukkig dat ik jou en andere mensen een beetje help! 

Ik sluit mij hier graag bij aan ! Je hebt een geweldige turn gemaakt en je bent een lieve sociale leuke jongen waar je volgens mij ook erg mee kan lachen. En je bestie zal gek zijn om niet verliefd op je te raken haha ! Had die jongen op die gang dat ooit kunnen denken? En ik ben het eens met de anderen, dat wat jij in je jonge leven allemaal al durft ! Rokje aan naar school, oefen zoenen, make up, kwestbaar zijn, sterk staan, anderen helpen. Fantastisch.  Houd dit vast, wees wie je bent en de mensen gaan nog veel meer plezier hebben aan jou. Je bent een lieve jongen!

Sjardy xoxox

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ben op school dus snel: Dankjewel @Sjardy  ! Lief van je ! 💖

Liefs Tover xxx