Die zijn altijd heel goed!
Ik vind dat je hier heel open pr
Hopelijk blijf je nog lang op het forum, kanjer!
Liefs
Die zijn altijd heel goed!
Ik vind dat je hier heel open pr
Hopelijk blijf je nog lang op het forum, kanjer!
Liefs
Hoi
Helemaal mee eens! Tover is een topper!
PS: Je bent zelf ook goed opweg naar de 1000
Groetjess en liefs van ItsJustMe
Helemaal mee eens! En nog goede reacties ook!
Groetjes mij @anoniemxv
Heyy heyy!
Ben helemaal met
Liefs xxx Banaantjeeee <333
Ik bedoel open praat over onderwerpen
Liefs
Gefeliciteerd
Hey! 🫢🤭 Dankjewel
Veel liefs Tover xxxx
Hoi hoi! Wat mooi en lief dat je dit doet voor
Trouwens, jij zelf ook
Groetjes liefs Tartan
Haha wat een super lief initiatief van jou lieve
Veel geluk en gefeliciteerd!
Maiskolfje X
Haha
🥹🥲 zo lief allemaal! Dankjewel dankjewel!!!
Liefs Tover
Jij bent ook een lieve schat hoor!
Sommigen hier maken nogal barre tijden mee. Iets leuks mag fit forum ook wel gebruiken. Dat is 1 van de redenen dat ik hier ben gekomen.
Liefs
Eejj Tover! 🥳Ik zei het in jouw eigen topic ook: zoals je was was je voor meisjes een as****e en in de hoek was je verdiende lekker naanananaa straf! Wat had ik je toen hard uitgelachen jij daar staan echt! Maar look! Hoe jij daarna bent is zo top of the tops! Een echte goede knightly jongen. You are the king you know! 🫅 Van hoek naar held haha dik verdiende reward hier en van Noah so sweet om dit te doen! Jij bent ook super duper! Wat zijn de jongens hier allemaal cute en lief!
Doby X
Heel erg gefeliciteerd
Liefs
Hey!! nogmaals dankjewel!!!! Echt ik had dit allemaal nooit verwacht! Ik ben super happy met wat jullie allemaal zeggen! En jullie zijn voor mij nog veel belangrijker hoor!!! Ik ben serieus verlegen van jullie lieve complimenten en vergelijkingen. Ik zat echt te blozen! Dan denk ik aan
Liefs een blije Tover
PS wat lief van je
Ik sluit mij hier graag bij aan ! Je hebt een geweldige turn gemaakt en je bent een lieve sociale leuke jongen waar je volgens mij ook erg mee kan lachen. En je bestie zal gek zijn om niet verliefd op je te raken haha ! Had die jongen op die gang dat ooit kunnen denken? En ik ben het eens met de anderen, dat wat jij in je jonge leven allemaal al durft ! Rokje aan naar school, oefen zoenen, make up, kwestbaar zijn, sterk staan, anderen helpen. Fantastisch. Houd dit vast, wees wie je bent en de mensen gaan nog veel meer plezier hebben aan jou. Je bent een lieve jongen!
Sjardy xoxox
Hey! Ben op school dus snel: Dankjewel
Liefs Tover xxx
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.