Skip to main content

Gefeliciteerd @Jesse08!


Gefeliciteerd met je 1000 reacties @Jesse08 ! Ook al heb je nog geen 1000 wel al de badge, dus ik maak maar alvast een topic. Nog even die 50 reacties plaatsen he😉

Groetjes mij @Anoniemxv 

Dit topic is gesloten

14 reacties

Dankjewel  @Anoniemxv ! :) Wat lief!!

En die 50 reacties gaan wel goed komen. ;)

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Lief dat je dit topic hebt aangemaakt @Anoniemxv ben het helemaal met je eens! Gefeliciteerd alvast @Jesse08 met je 1000 reacties en met je gouden gids badge!! Ik hoop dat er nog vele reacties van je gaan volgen want jouw reacties zijn altijd fijn en waardevol om te lezen, ga zo door!💪😘

Liefs van ItsJustMe <3

Dankjewel lieve @ItsJustMe !!🤗 En ook groot compliment naar jou hoor! Je reacties zijn altijd heel lief en respectvol. 🙂

Reputatie 7
Badge +18

Gefeliciteerd met de Gouden Gids badge @Jesse08 
Goed bezig!

Dit is wat ik momenteel denk:

Ik had al bedacht dat @Anoniemxv dit topic aan zou maken, ik wou hem voor zijn maar dat is niet gelukt.. 🙄

 

Iig gefeliciteerd @Jesse08. Ik vind je een hele goede forummer. Je hebt mij en veel anderen goed geholpen.

Fijne dag topper!

Liefs @NoahLovesYou 

Dankje @tim16 . 😊 Jij ook. :) 

 

@Jesse08

Ik vind het trouwens ook heel knap dat je dingen durft te vertellen over jezelf. Dat vind ik heel knap.

Liefs @NoahLovesYou 

 

 Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Er staat dat het topic 2 dagen geleden is gemaakt, maar dat komt omdat het eerst niet was goedgekeurd. Vandaar @NoahLovesYou :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

@Jesse08

Ik vind het trouwens ook heel knap dat je dingen durft te vertellen over jezelf. Dat vind ik heel knap.

Liefs @NoahLovesYou 

Dankjewel @NoahLovesYou ! Maar dat doen de meeste mensen hier, dat is niet echt een uitzondering. ;) Ik ben best open, maar dat ben ik alleen als ik me ergens fijn voel, dus ook meteen een compliment voor jullie.😊

En ook complimenten voor jou hoor! Je bent goed bezig. :)

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieve @Jesse08  van mij ook gefeliciteerd!! Je bent een geweldig forumlid!! ♥️😘

Wat leuk ook  van jou @Anoniemxv  om dat zo in de gaten te hebben! 💪😍

Liefs Tover xxx

@ItsJustMe is ook goed op weg naar de 1000 🙂 

Hint voor@NoahLovesYou ;) Kan je alsnog een topic maken voor iemand.😄

 

@Jesse08

Ik vind het trouwens ook heel knap dat je dingen durft te vertellen over jezelf. Dat vind ik heel knap.

Liefs @NoahLovesYou 

Dankjewel @NoahLovesYou ! Maar dat doen de meeste mensen hier, dat is niet echt een uitzondering. ;) Ik ben best open, maar dat ben ik alleen als ik me ergens fijn voel, dus ook meteen een compliment voor jullie.😊

En ook complimenten voor jou hoor! Je bent goed bezig. :)

Oepsie.. Ik heb 2 keer knap getypt.

@ItsJustMe is ook goed op weg naar de 1000 🙂 

Kleine hint voor Noahlovesyou ;) Kan je alsnog een topic maken voor iemand.😄

 

Komt voor de bakker!

Ik weet nog niet zo goed voor wie.

Het topic verschijnt komende week nog wel.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +17

@ItsJustMe is ook goed op weg naar de 1000 🙂 

Hint voor@NoahLovesYou ;) Kan je alsnog een topic maken voor iemand.😄

 

Niet als ik eerder ben :)

Groetjes mij @Anoniemxv 

@NoahLovesYou , miss had je mijn hint niet helemaal goed begrepen. 😉 De hint hoort bij de tekst daarboven.