Vraag

geen topic ofz?

  • 6 February 2024
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoii, 

ik heb al paar keer dezelfde topic aangemaakt maar hij staat nooit tussen de lijsten en ook niet tussen mijn zelf aangemaakte topics, en ik weet zeker dat ik geen regels heb overtreden.

waarom is dit?

alleen iemand van het forum ff reageren,

(stel mijn topic is er straks wel mag deze topic weggehaald worden)


9 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @anoniemeboy14 , 

 

Ik zie dat er 2 topics van jou online staan. Ik weet niet welke je bedoelt en of dat één van de topics is. Als je geen regels overtreed zou hij er inderdaad op moet komen te staan. Stel je overtreed wel een regel en wij keuren hem niet goed, dan krijg je ook altijd een mailtje van ons met uitleg! 

 

Groetjes, Meike 

De Kindertelefoon. 

Reputatie 7
Badge +11

Als je geen mailtje hebt gekregen, dan weet ik het ook niet.

Ik hebt dit wel een paar keer gehad, daarom kopieer ik het altijd voor de zekerheid.

 

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +17

Heb wel eens eerder gehoord dat een topic ‘kwijt’ raakt.  Dan zit er niks anders op het opnieuw te proberen. En check de spam map voor de zekerheid. Soms komen mailtjes van KT bij mij daar terecht.

Reputatie 5
Badge +3

ik ga morgen meteen ff in mijn mailbox kijken, bedankt voor het reagerenn

 

Reputatie 7
Badge +9

ik heb dat vaak als ik berichten wil plaatsen. dan krijg je meestal zo'n balkje met ‘bericht word gecontroleerd en blah blah blah’ ik heb het nooit echt gelezen. mar de laatste tijd krijg ik steeds vaker ‘something gone wrong’. misschien dat dat ook bij jouw staat maar dat je eroverheen leest zoals ik eerst deed. 

en wat jij zegt @Natureflower kan ik ook wel eens proberen. het nadeel is dat ik vergeet dat ik het had gekopieerd en er dan nog niks aan heb

Hallo @anoniemeboy14 

 

Wat  goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,
Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +3

ik maak m wel opnieuw

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb er nu een aangemaakt, ik ben benieuwd of hij er door heen komt.

Reputatie 6
Badge +3

Goed dat jullie dit aangeven en deze vragen stellen.

@anoniemeboy14

Ervaar je nog steeds dit probleem? Dus als je een topic plaatst dat je deze niet binnen een aantal uur online ziet staan? Zo ja, kan je dan een naam van een topic geven? Dan kunnen wij dat verder uitzoeken.

@ikweethetnietmeer2009

Je geeft aan dat je steeds vaker de melding “something gone wrong” krijgt. Dit kan idd soms voorkomen, maar het is niet de bedoeling dat dit vaak is.  We horen het graag van je als het het idee hebt, dat dit veel vaker is. Wil je dan ook data en tijdstippen doorgeven? Dan kunnen we die informatie meegeven bij het uitzoeken hiervan. 

Alvast bedankt!

Groet,

Carolien

Reageer