Skip to main content
Sticky

Gebruikersnaam aanpassen


Wil je je gebruikersnaam aanpassen? Geef dat dan aan in dit topic! Geef aan wat je als nieuwe gebruikersnaam wil en waarom je wil dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt. Een moderator van De Kindertelefoon zal je verzoek dan beoordelen.

Hoi @We_Should_Stick_Together21 ,

 

Je gebruikersnaam is aangepast! Veel plezier verder op het forum!

 

Groetjes,

Lotte - De Kindertelefoon

 


Hoi Kindertelefoon,

Kan ik mijn naam aanpassen naar ‘Prissy’? (Zonder de leestekens die ervoor en erachter staan 😉)

En als ‘Prissy’ al in gebruik is, mag mijn naam ook in ‘Lente’ veranderd worden. :)

Liefs Amiga ♥️


Hoi @Prissy_ , 

 

Helaas waren zowel Prissy als Lente in gebruik. Ik heb je gebruikersnaam aangepast naar Prissy_. Is dat oké of zou je liever een andere gebruikersnaam willen?

 

Groetjes,

Laura van De Kindertelefoon 


Hoi @Laura123!

Zou je mij dan misschien:

-Valeria

of

-Valére

of

-Feline

of

-Mare

Kunnen noemen?

Ik heb geen voorkeur :)

Liefs Prissy_

 


Hoi @Valeria

 

Ik heb je gebruikersnaam aangepast naar Valeria. Helaas kon het kleine streepje niet toegevoegd worden aan de naam. Ik hoop dat alles zo oké is! Mocht je toch nog iets willen veranderen aan je gebruikersnaam, kun je dat natuurlijk aangeven bij dit topic. 

 

Groetjes,

Laura van De Kindertelefoon 


Hooi!

Heel erg bedankt :)

Liefs @Valeria 


Hoi, 

Ik zou graag als nieuwe gebruikersnaam A10 willen hebben ivm dat ik een vriendin deze site heb aangeraden maar ik bang ben dat ze mijn naam herkent en er zijn dingen die ik liever nog niet aan haar vertel die ik wel hier wil delen. 


Hoi @A10  , 

Je naam is aangepast! 

Groetjes, Meike (de Kindertelefoon)


Ik zou mijn gebruikersnaam willen wijzigen naar frikandellenlover2011


Hoi frikandellenlover2011,

Je naam is aangepast.

Groetjes,

Karin, De Kindertelefoon


Ik zou graag mijn naam willen veranderen naar ‘Kobus24:)’


Hoi @Kobus24 ,

Je gebruikersnaam is aangepast (het kon helaas niet met de smiley). Veel plezier op het forum!

Groetjes,

Cynthia


Reageer