Skip to main content

Wil je je gebruikersnaam aanpassen? Geef dat dan aan in dit topic! Geef aan wat je als nieuwe gebruikersnaam wil en waarom je wil dat je gebruikersnaam gewijzigd wordt. Een moderator van De Kindertelefoon zal je verzoek dan beoordelen.

Hoi,

Is goed hoor, je naam is aangepast.

Groetjes Marieke

Ik zou graag mijn naam veranderen in "Smekbeer". Ik vind deze naam wel grappig dus aub laat me zo noemen! 

Alvast bedankt 

Groetjes ik.iemand

Hoi @Smekbeer ,

zoals je ziet is je naam aangepast!

Groetjes, Marieke

Dankuuu

Hoi!!!

Mag mijn naam aangepast worden naar ( naam verwijderd door De Kindertelefoon ) ?

Ik wil het aangezien ik niet meer weet of ik gay ben of niet :)

Hoi @Gayperson ,

de nieuwe naam die je had gekozen bestaat uit een voornaam met een achternaam. Dat is op het forum niet toegestaan vanwege anonimiteit. Het maakt niet uit of het je eigen naam is of die van iemand anders, om discussie te voorkomen zijn voornaam+achternaam nooit toegestaan.

Zou je nog een andere naam kunnen bedenken?

Groetjes, Marieke

Ik wil heel erg graag wat met "Misty" omdat dit mijn gebruikersnaam altijd al is geweest, verzin maar wat maar wel iets met Misty pls🍀

Hoi @Misty. ,

Je gebruikersnaam is aangepast. 

Groetjes,

Robbin

Hoi Kindertelefoon!

Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen naar mijn oude gebruikersnaam. Want op de een of andere manier ben ik een paar dagen weggeweest van het forum en is nu mijn gebruikersnaam compleet anders. Ik schrik hier erg van!! Zouden jullie ook kunnen aangeven waardoor dit kan komen?

Met vriendelijke groet,

Luke

Hoi @Anoniemmmmm_18okt24

Omdat je oude gebruikersnaam teveel leek op jouw echte naam of e-mailadres of een verwijzing bevatte naar jouw geboortedatum of social media account, hebben we deze aangepast. We hebben je hierover gemaild. Je mag natuurlijk altijd een andere gebruikersnaam kiezen, maar deze moet dan wel voldoen aan de regels. Je kunt onze regels en adviezen hier vinden. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Hoi ik zou graag mijn gebruikersnaam willen laten aanpassen naar Onyx_x

Hoi, 

Je gebruikersnaam is aangepast.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reageer