Sticky

Gebruikersnaam aanpassen

  • 14 March 2024
  • 65 reacties
  • 536 Bekeken


Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @F_Lwdddd ,

 

Jou gebruikersnaam is aangepast!

 

Veel plezier op het forum!

 

Groet Yasmin, de Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Mijn gebruikersnaam is door jullie gewijzigd omdat ik die ook op een ander forum gebruik. Ik wist niet dat dit forum ook bij jullie hoorde en heb juist dezelfde gebruikersnaam gedaan zodat iedereen mij makkelijker kan vinden. Volgens mij zijn er meer net dezelfde gebruikersnaam.

 

Mijn gebruikersnaam hier was en op het andere forum is (naam verwijderd vanwege anonimiteit). Ik had deze gebruikersnaam hier eerder. Kan mijn naam hier weer terug en dan op het andere forum aangepast worden naar (naam verwijderd vanwege anonimiteit)?

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniem448 ,

 

het andere forum is niet van ons, maar je hebt in een ander topic zelf gezegd dat je daar dezelfde gebruikersnaam hebt als hier. Mijn collega heeft je daar vanmiddag over gemaild.

Op het Kindertelefoon forum is iedereen anoniem en het is niet de bedoeling dat je herkenbaar bent voor anderen doordat je dezelfde gebruikersnaam hebt als bijvoorbeeld je socials of een ander forum.

De naam die je vraagt, lijkt teveel op de naam die je eerst had. Daarom kunnen we die naam niet aanpassen. Je kunt wel een heel andere naam aanvragen door hieronder nog een berichtje te plaatsen.

 

Groetjes, Marieke

Reputatie 4
Badge +3

Dat bericht zou verwijderd zijn. Ik had daar een mailtje van gekregen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniem448 ,

 

dat bericht heeft mijn collega inderdaad verwijderd, maar het is nog steeds niet toegestaan om hier (bijna) dezelfde naam te hebben als op een ander forum of je socials etc.

Als je dus een heel andere naam kunt bedenken, dan verander ik je naam voor je.

Groetjes, Marieke

Reputatie 4
Badge +3

(naam verwijderd) goed?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniem448 ,

 

nee helaas, dat lijkt er teveel op. Je kunt het beste echt een heel andere naam kiezen, voor jouw eigen veiligheid en anonimiteit.

Groetjes, Marieke

Reputatie 5
Badge +1

Hoi! Zou ik mijn naam kunnen veranderen naar b0bbie_4x ?? (Dat is niet mijn echte naam)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Je gebruikersnaam is door ons aangepast.

Veel plezier nog op het forum. Groetjes,

 

Mariska (De Kindertelefoon)

Reputatie 1
Badge

Hallo! Ik zou graag mijn naam willen laten veranderen naar: SprinkleDonut

Alvast heel erg bedankt!

Reputatie 4
Badge +3

Hallo

 

we hebben je naam aangepast naar SprinkleDonut

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Badge

Hoi, ik zou graag mijn naam  willen veranderen naar " anoniem" 

Bedankt alvast!

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! 

Je naam is aangepast! naar Anoniem6 omdat Anoniem als bezet is.

Groetjes,

Jen (de kindertelefoon)

Reputatie 1
Badge

Ik zou mn naam willen veranderen naar Loki1808 aub wist in het begin niet de regels mr nu wel!

 

Reputatie 5
Badge +1

Hoi!

Je naam is aangepast naar Loki1808.

Groetjes,

Babs (Kindertelefoon)

Reageer