Vraag

gebruikersnaam aanpassen

  • 29 August 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey dit is een vraag voor de moderators van de Kindertelefoon, zouden jullie mijn gebruikersnaam willen veranderen in: girl1609xoxo 

 

Ik hoop het! 

 

Liefs 


Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 1
Badge +2

En al mijn topics verwijderen Plz

Hey dit is een vraag voor de moderators van de Kindertelefoon, zouden jullie mijn gebruikersnaam willen veranderen in: girl1609xoxo 

Je gebruikersnaam aanpassen gaat niet via een eigen topic, maar via een reactie onder dit topic:

Zou je daar je verzoek nogmaals in willen dienen? In principe is het dan binnen een dag geregeld (uitzonderingen daar gelaten). :)

En al mijn topics verwijderen Plz

Dat zal helaas waarschijnlijk niet (zonder goede reden en op deze manier) gaan. Zie forumregel 17:

 

17. Topics worden niet verwijderd.

Topics die je plaatst worden in principe niet verwijderd. Andere forumgebruikers kunnen topics lezen om informatie uit te halen en nieuwe reacties kunnen een topic weer nieuw leven inblazen.

Er zijn drie uitzonderingen. Een topic wordt wel verwijderd als:

· Het topic in strijd is met de forumregels.

· Het topic je anonimiteit in gevaar brengt.

· De Kindertelefoon verwijdert alle topics waar langer dan 6 jaar geen reactie op is gekomen.

Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Kortom: volg even de instructies op die in de regel staan en wellicht zal de KT (een deel van) je topics verwijderen. Succes!

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

Wat @eenanoniemejongen1 zegt klopt. In het gelinkte topic ‘Gebruikersnaam aanpassen’ kun je een bericht plaatsen, dan wordt jouw naam gewijzigd. Topics worden niet verwijderd.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon.