Skip to main content
Vraag

Frustratie...๐Ÿ˜–๐Ÿ™„๐Ÿ˜ 

• February 3, 2025
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Ik zal maar eerlijk zijn dat ik het hier helemaal niet meer zo fijn vind als eerst en ik vind het raar dat als je er iets over kwijt wil en hoopt dat er verandering in komt dat er maar zo een topic gesloten wordt terwijl het wel waar is wat er wordt gezegd... lijkt me niet helemaal de bedoeling kt..โ˜น๐Ÿ˜•maar ondanks dat wil ik voor sommige lieve mensen wel blijven, want die zijn het wel waard zoals โ€‹@Cantaloupeย โ€‹@Silenceย โ€‹@Tover01ย โ€‹@Tjempieย โ€‹@Blubย en zo kan ik nog wel even doorgaan ๐Ÿ’–๐Ÿ’œ Ik verwacht eigenlijk niks maar wilde dit wel kwijt en zie deze topic ook wel gesloten worden... ๐Ÿ˜• hoop dat iemand zich er iets van aan trekt๐Ÿ˜•

Liefs .. ( voor degene die het verdienen)ย 

Dit topic is gesloten

1 reactie

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • February 3, 2025

Hoi โ€‹@Boterbloempjeeย ,

Het spijt ons om te horen dat je het forum niet meer zo fijn vindt als eerst. Dat is natuurlijk nooit onze bedoeling.

Zoals al eerder aangegeven, ook in het door jou genoemde topic :

gevenย we aan dat we klachten altijd persoonlijk afhandelen. Het forum is hiervoor niet de plek.

Je kunt een mailย hierover sturen naar Zieย https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachtenย voor meer informatie. Klachten worden altijd persoonlijk beantwoord.

Je kunt topics en reacties tegenkomen waarvan jij denkt dat deze niet aan de forumregels voldoen. Je kunt deze rapporteren. Moderators bekijken deze gerapporteerde berichten altijd zorgvuldig en wanneer idd blijkt dat deze niet aan de forumregels voldoen, wordt er alsnog actie ondernomen.

Omdat wij klachten dus altijd persoonlijk afhandelen, sluiten we nu dus ook dit topic. Misschien heb je iets aan dit topic?ย 

Groetjes,

Mariska