Vraag

foutmelding


Reputatie 6
Badge +12

Dit staat er als ik een reactie wil posten… mijn hele scherm staat er vol mee. Is dat normaal? En weet iemand wat je ertegen kan doen


20 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Ik kan nu wel reageren op een ander apparaat maar mijn telefoon werkt niet

Hoi TheShadowOfMortis.

 

Misschien werkt het om je internet even aan en uit te zetten of om je telefoon even opnieuw op te starten? 
 

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +12

Oke ik zal het proberen

Reputatie 6
Badge +12

Dat werkte niet

Reputatie 6
Badge +12

Nu staat dit er 

 

Reputatie 6
Badge +12

een grijze gloed over mijn scherm en ik kan niet typen enzo

Heb je al geprobeerd om de site even weg te klikken van je browser en opnieuw op te zoeken? Misschien werkt dat?

 

Anders weet ik het zelf helaas ook niet😬

 

Groetjes van mij!

Heey TheShadowOfMortis,

Het lijkt me niet helemaal normaal, gezien de melding ook aangeeft dat er iets fout is gegaan..

Zelf heb ik die melding ook weleens en meestal gaat er dan iets fout met je reactie.

Wat het precies is en hoe je het kan voorkomen weet ik ook niet.

Het zou inderdaad met internet/wifi verbinding te maken kunnen hebben, alleen je geeft aan dat je wifi aan- en uitzetten ook niet helpt, helaas.

Groetjes,

Simply Me

Ik heb dit ook wel es gehad, na een paar uurtjes of een dag wachten werkte het forum weer, aan de wifi ligt het niet, gewoon een error in het systeem.

Reputatie 6
Badge +12

Ik heb dit ook wel es gehad, na een paar uurtjes of een dag wachten werkte het forum weer, aan de wifi ligt het niet, gewoon een error in het systeem.

Het werkt nog steeds niet op mijn telefoon

Heey,

Werkt het op je laptop of ander apparaat wel dan? En kun je wel andere apps en functies op je telefoon gebruiken?

Ik heb het zelf ook weleens gehad, maar dat was meestal wel snel weggetrokken en daarna kon ik het forum weer prima gebruiken.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Heey,

Werkt het op je laptop of ander apparaat wel dan? En kun je wel andere apps en functies op je telefoon gebruiken? Ja en ja.

Ik heb het zelf ook weleens gehad, maar dat was meestal wel snel weggetrokken en daarna kon ik het forum weer prima gebruiken. Oké, afwachten dus!

Groetjes,
Simply Me

 

Oh, wel gek dat alleen het forum op je telefoon niet werkt. Doet ie het trouwens vandaag wel weer of nog steeds niet?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Oh, wel gek dat alleen het forum op je telefoon niet werkt. Doet ie het trouwens vandaag wel weer of nog steeds niet?

Groetjes,
Simply Me

Nee hij doet het nog altij niet

 

Dat is jammer. Kan je wel anderen dingen in die browser openen? Misschien kun je anders het tabblad sluiten en daarna weer opnieuw naar het forum gaan?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Yass hij werkt weer! Bedankt allemaal

Oh helemaal top!
Hoe kan het dat het nu wel weer werkt? Heb je toch iets gedaan ofzo?

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Oh helemaal top!
Hoe kan het dat het nu wel weer werkt? Heb je toch iets gedaan ofzo?

Groetjes,
Simply Me

Ik heb mijn hele safari verwijderd en weer gedownload en nu werkt ‘ie

Fijn🙂

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Zeker fijn

Reageer