foutje in de site?

  • 18 August 2018
  • 17 reacties
  • 273 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo Kindertelefoon,
ik merk het nu pas op maar in de bovenste balk met nieuws,topics,forum,meedenken, spreekbeurt en regels is er een foutje denk ik.
wanneer je op het forum zit zie je spreekbeurt staan maar wanneer je bij het kopje topics, nieuws, regels zit is Spreekbeurt veranderd naar Regels
is dit een foutje in de site of is dit zo bedoeld?
als je je afvraagt waarom ik dit opmerk, ik weet het niet ik ben hier best gevoelig voor

Ronald

17 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Het kopje 'Spreekbeurt' heeft op de door jou genoemde pagina's een andere naam, namelijk werkstuk. Het staat op exact dezelfde plek met dezelfde kleur alleen heeft het een andere naam. Beide linken naar dezelfde pagina.

a href="https://www.kindertelefoon.nl/13-18/spreekbeurt/">Spreekbeurt/a (Op het subdomein; forum.kindertelefoon.nl)
a href="https://www.kindertelefoon.nl/13-18/werkstuk/">Werkstuk/a (op kindertelefoon.nl)

Probeer maar eens de bovenste URL over te nemen in je browser. Je wordt dan doorgestuurd naar https://www.kindertelefoon.nl/13-18/werkstuk/
ja dat weet ik maar hoort daar spreekbeurt te staan of werkstuk, ben gewoon benieuwd of dit een type foutje is geweest of dat dit bekend is
Reputatie 3
Badge +8
Spreekbeurt veranderd naar Regels

Ahh op die tour. Ik las bovenstaand dus vandaar.
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Ronald2001,

Wat heb je dat goed gezien! We hebben het doorgegeven aan onze collega's van de website.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
heyo,
ik denk dat ik weer wat gevonden heb, tenminste op mijn pc,laptop en werk pc heb ik dit dus ziet niet in mijn computer.
als je dus op een desktop/laptop kijkt en helemaal naar onder scrolled heb je daar een blauwe balk en rechts 3 opties in het wit,
Spreekbeurt, Over de kindertelefoon en Gastles.
als ik op een van deze klik word ik doorverwezen naar een Forbidden(403 error) page. oftewel deze linkjes zijn kapot.

ik denk ik zeg het maar even, hebben andere dit ook of zit het in mijn account??

tevens is het foutje dat ik eerder had opgenoemd er ook nogsteeds:S
ik zie nu ook dat de linkjes eronder genaamd: Disclaimer en Privacy ook niet werken.
Reputatie 3
Badge +8
Je bent niet de enige die dit heeft dus gelukkig is er niets mis met je account.
Reputatie 6
Badge +5
Beste Ronald2001,

Bedankt voor je aanvullingen! De foutmeldingen zijn niet zoals het hoort.
Ook dit gaan we doorgeven aan de collega's van de website.

Groetjes,

Renske
De Kindertelefoon
okey top!
nou ben ik weer en ik denk dat dit een persoonlijk probleem is die alleen ik heb aangezien ik nog geen andere mensen dit zie posten maar uhm ja wat moet ik ervan zeggen oordeel zelf maar

ik heb in en uitgelogd, opnieuw opstarten en alles niks helpt... ik kan de emotione gevoelens pagina wel gewoon bereik al vul ik de url in maar kan het niet zien/klikken

Badge +2
Hi Ronald,

Wat vervelend dat het nog steeds niet goed werkt bij je!
Ik zal je melding doorgeven, dan komen we er op terug.
Hopelijk is het dan snel opgelost :)

Groetjes Nikki
(De Kindertelefoon)
Badge +4
Hoi Ronald,

Wat raar! Heb je het nog steeds dat dit forum er zo uitziet?
Ik ga het doorgeven aan de technische dienst van het forum.

Met vriendelijke groet,

Suzanne
De Kindertelefoon
hey,

nouja het veranderd soms ofzo ik snap er zelf ook helemaal niks meer van nu...
het subforum voor emotionele problemen is voor mij gewoon niet meer bereikbaar tenzij ik via mijn eigen profiel naar mijn topic ga....
pesten kan ik eigenlijk ook zeer moeilijk op en ik verwacht niet dat er 99999999999999999999999 topics zijn bij relaties?

ik heb al vrij veel gedaan, cache verwijderd, opnieuw opstarten, updaten, andere browser, een andere grafische kaart(ook al zou dit nooit helpen), de site via een link openen, incognito openen, eigenlijk vrijwel alles wat het zou kunnen veranderen...

Badge +4
Bedankt voor de aanvullende informatie. Die stuur ik ook weer door naar support.
Je schreef laatst dat je in de html-code had gekeken, kan het daar iets mee te maken hebben?
nee, ik heb in de html code gekeken maar aangezien het een code is van jullie zijn alle veranderingen tijdelijk. wanneer ik de pagina zou afsluiten gaan wijzegingen verloren anders zou ik de site kunnen aanpassen ofzo, maar nee daar heb ik ook niks mee gedaan.
hey,

ik denk dat het opgelost is.
ik heb weer de normale site
Badge +4
Dat is goed om te weten!
Bedankt voor het doorgeven

Suzanne_
De Kindertelefoon

Reageer