Sticky

Forumregels

Toon eerste bericht

261 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Mij_niet_gezien en @MickeyMouse ,

graag gedaan! En dank voor jullie betrokkenheid bij het forum. 😊

Reputatie 7
Badge +19

@MickeyMouse @Mariska H

Ik weet dat als het landelijk bureau van de KT je identiteit wil controleren, dat ze dan onderandere vragen om je volledige naam en adres. Je krijgt dan een mail hoe je deze informatie met hun kan delen.

Reputatie 3
Badge +1

Hey, 

Ik heb een keer gelezen dat iemand (ik wil geen  namen noemen) werd uitgelachen omdat hij/zij iets geks deed. Is dat verboden en moet ik diegene aangeven? Ik wil liever niemand aangeven.

Reputatie 5
Badge +4

Hai @pi.anom,  als je vindt dat iemand de forumregels overtreedt kun je diegene rapporteren. Dit gebeurt vrij vaak hoor. De moderatoren (wij) beslissen of er inderdaad actie ondernomen moet worden en zo ja, welke actie.

‘Aangeven’ klinkt alsof je denkt dat wij van de politie zijn, en dat zijn we gelukkig niet! Maar het is wel de bedoeling dat iedereen zich aan de regels houdt, die zijn er niet voor niets.

Hopelijk weet je hiermee voldoende.

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +8

hoi @pi.anom en @Britta,

je kunt een bericht rapporteren door op die 3 oranje bolletjes (rechts onderaan een reactie) te klikken en dan komt er een rolmenu en daar klik je op Rapporteer en dan komt er een nieuw venster waar je alles in kunt vullen (zie verderop) Tenslotte klik je op de Meld button...

Gr. MickeyMouse

Hey,

Is het mogelijk om een topic te verwijderen op een nu verwijderd account? Mijn anonimiteit komt in gevaar als het blijft.

Reputatie 7
Badge +12

@Kit Het beste kun je even een mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl waarin je uitlegt waarom het topic verwijdert zou moeten worden. 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @Kit 

Je kan in ieder geval een verzoek indienen zoals er vermeld staat bij forumregel 18: Je hebt het recht als forumgebruiker om een verzoek in te dienen om een of meer topics door De Kindertelefoon te laten verwijderen als dat voor jou heel belangrijk is. Dit kun je doen door je verzoek te mailen naar forum@kindertelefoon.nl. In dit bericht kun je uitleggen waarom het voor jou zo belangrijk is dat jouw topic(s) verwijderd worden. De Kindertelefoon bekijkt per verzoek of we ermee akkoord gaan.

Succes,

Tess_ van De Kindertelefoon

Hey.

Dus ik heb een mailtje gestuurd om een topic te laten verwijderen. Maar ik heb nog een mail gestuurd omdat ik de link ben vergeten, maar daarin ben ik vergeten om de reden waarom te sturen.

Is dit erg of zijn beide mailtjes goed?

Hey, dus ik heb een mailtje gestuurd over 2 topics verwijderen.

Kunnen jullie hem even bekijken? Ik wil dat ze z.s.m weggaan vanwege anonimiteit en het feit dat het een misverstand was.

Ik heb gesigneerd met de naam Kit 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @KitTijdelijk ,

wanneer je beide mails vanuit hetzelfde mailadres hebt gestuurd, komen ze er vast wel uit bij het landelijk bureau. Goed dat je hen ook de link hebt gemaild.

Ik kan zelf niet voor je kijken of en welke gegevens in de topics jouw anonimiteit in gevaar brengen, want je hebt je account laten verwijderen en daardoor kan ik niet zien om welke topics het gaat. Op zich is dat een goed ding, want dat betekent dat anderen dat ook niet kunnen opzoeken.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer