Skip to main content
Vraag

Forum niet openen op ...?!

  • 12 August 2024
  • 7 reacties
  • 65 Bekeken

Hoi,

Ik probeer telkens om op het forum te komen op mn telefoon maar ik krijg telkens dit.. als ik het via laptop of iPad probeer kan ik gewoon het forum in, maar moet dan een account aanmaken.... 

Heb voor de zekerheid ook een mail gestuurd aan het forum . Nu lukt het toch om dit bericht te sturen via internet wat nog open stond, maar via Google of als ik een mail krijg dat ik ben getagd staat er dus wat er in bovenstaande foto staat... snap hier helemaal niks van vanochtend was het nog allemaal goed.  Hoop dat dit duidelijk is en dit geplaatst wordt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Groetjess:)

Nog een toevoeging ben nog lang geen 18 ( ook geen mail van ontvangen) en het werkt nog steeds niet via Google of als ik via de link in de mail ga...


Hoi @Tinkerbell  ik kreeg zonet een extra inlogscherm te zien waar ik een mailadres op moest invullen. Toen ik opnieuw probeerde in te loggen ging het wel. Maar er leek inderdaad iets raars te zijn met de inlog. Ik hoop dat het je alsnog lukt! 

Groetjes liefs Tartan X 


Wat raar. Kun je eens een andere browser proberen?


@tim16 Ja het lukt nu wel via Samsung internet, maar Google ofzo gaat niet.... heel raar dit en is nog steeds hetzelfde nu..


Heyy @Tinkerbell,

Raar zeg.. Je kan misschien proberen om je cookies te verwijderen? En als dat niet werkt kan je idd misschien een andere browser proberen om te kijken of het forum dan wel goed werkt.

Hopelijk is het snel weer gefixt!👍

Liefs, ItsJustMe <3


Bedankt iedereen🙃❣️

Kan nu weer via Google op het forum, heb veel cookies verwijderd 🙈

 

Groetjes en liefs van mij 


Ik had het al gezegd maar ik had het ook. Heb geen cookies verwijderd. Is gewoon vanzelf gegaan 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer