Vraag

Forum doet een beetje raar

  • 29 March 2022
  • 6 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hey moderatoren van het Forum,  (en forummers) 

Ik had dus een vraagje,

De laatste tijd doet het forum erg raar (tenminste bij mij wel, zouden jullie ook zeggen of dit bij jullie ook zo is?), 

Ten eerste, het balkje dat boven je profiel staat, hoort toch leeg te gaan nadat je een nieuwe status zoals van “Praat goed mee” tot “vaak actief” gaat?
 

Bij mij staat dit balkje al een paar dagen zo, ik heb de de titel vaak actief sinds kort pas en het balkje is niet wit geworden. 

Ten tweede, topics aangemaakt in de laatste paar dagen zijn “0” keer bekeken, ondanks dat zij reacties hebben. Hoe komt dit? 
 

En als laatste, 

Ik heb de bagde “Liefde en Relaties” ontvangen, ondanks dat ik de laatste tijd weinig reacties op dit subforum had geplaatst. Is dit een fout of is dit automatisch? 

Deze 3 dingen zijn eigenlijk niet heel belangrijk maar ik vind het toch een klein beetje irritant 😅

Alvast bedankt!
Groetjes, Sano07
 


6 reacties

De eerste 2 dingen die je noemt herken ik inderdaad, het zal wel een foutje zijn. De 3e kan ik niks over zeggen omdat ik er niet op gelet heb bij mezelf.

Reputatie 7
Badge +19

De 1e herken ik

De 2e is het bij mij wel goed alleen op de foon zie ik niks dus misschien ligt het daaraan?

De 3e al je reacties van ooit worden meegeteld en ja dat kan onverwachts zijn.

1e herken ik

2e ook 

3e niet, maar je hebt wel geluk 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Sano07, Hallo anderen,

 

Wat goed dat je dit opmerkt en deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Willemijn 

 

3e herken ik toch wel . Ik heb nu een badge verdient over liefde en relatie.  Ik zit niet vaak daar op . Vaak pesten of succesverhalen,  maar ik heb nog geen enkel badge over pesten of succesverhalen gekregen 

Reputatie 6
Badge +3

@Sano07 

Goed dat je dit aangeeft!  Hierbij antwoorden op je vragen:

  1. Ik weet ook niet waardoor het komt dat het balkje helemaal vol blijft. Mogelijk is dit een technisch probleem, ik ga dit verder uitzoeken.
  2. Dat is idd raar dat er bij het topic 0 keer bekeken staat, terwijl er wel reacties zijn. Mogelijk is dit ook een technisch probleem, dus ook dit ga ik verder uitzoeken. 
  3. Voor een badge worden al je reacties in thema's meegenomen, dus niet alleen je laatste reacties. Mogelijk dat je eerder dus wel vaker in dat thema geantwoord hebt?

Zodra ik meer antwoorden heb, laat ik het hier weten. 

Groetjes,

Carolien

Reageer