Vraag

Extra keus bij poll weg...

  • 9 May 2023
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik heb een vraagje…

Heb nu 2x een poll gemaakt en bij beide had ik nog een 4de optie staan, dit kan je ook gewoon aanmaken. Alleen ik zie dat dit na het plaatsten dus niet zichtbaar is? Wel jammer want hierdoor klopt de poll niet goed meer...


5 reacties

Had trouwens bij 1 topic een poll met 5 antwoorden en 1 met 4! 😊

Joehoe lieve mensjes van de KT… hebben jullie hier nog een antwoord op? 😊

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @TikTak ,

 

sorry voor de late reactie! Ik heb het eens uitgeprobeerd en een poll gemaakt, en achter de schermen kan ik 4 opties kiezen die ook allevier geplaatst worden.

Voor de zekerheid zal ik het hier ook eens proberen… Een moment…

 

Ik denk dat ik weet wat het is. De opties verschijnen alleen, als je ook op het plusje hebt geklikt dat voor die optie staat. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel, zou je het zo eens willen proberen? Het lijkt dan alsof je nog een extra optie gaat toevoegen, maar eigenlijk betekent dat plusje een soort enter.

 

Groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

@Marieke ik begrijp denk ik wel wat u bedoelt hoor, maar dan begrijp ik alleen niet waar dan die ontbrekende keuze is gebleven…

Als je een poll maakt kan je idd op die plusjes klikken en dan daarachter een antwoord zetten, dit heb ik bij 1 poll 5x gedaan, maar het laatste antwoord staat uiteindelijk niet bij de poll, wat is daar dan mee gebeurd? 

Het lijkt erop dat je een flink aantal antwoorden kan invullen maar bij het plaatsen het systeem zegt 4 en niks meer?

Snapt u mij nog 😅😊

Reputatie 7
Badge +7

Hi @TikTak ,

 

ik snap het hoor :-)

dit heb ik bij 1 poll 5x gedaan, maar het laatste antwoord staat uiteindelijk niet bij de poll, wat is daar dan mee gebeurd? 

Het systeem plaatst maximaal 4 opties, zo lijkt het. En die 4e wordt dus alleen getoond wanneer je ook bij optie 4 het plusje hebt aangeklikt, en je dus de tekst bij optie 5 leeg laat. Of wel invult, dat mag natuurlijk ook, maar dat wordt dan niet getoond.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer