Eventuele moderatie/veranderingen subforum seksualiteit.

  • 5 September 2022
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het subforum seksualiteit is naar mijn mening erg onoverzichtelijk en steeds hetzelfdet. 75% van de topics zijn herhaalde onderwerpen en dat slaat nergens op. Ik ben vast niet de enige die dit vindt en ik heb hier een paar oplossingen.

-Moderatie op dubbele topics, oftewel een nieuwe regel die aangeeft dat voordat je een topic start je eerst moet zoeken of er al iemand met het zelfde probleem als jij al een topic heeft gemaakt.

-Mega/pinned topics maken voor vragenlijsten, gemiddelde piemellengtes, mastrubeer tips en voor de vraag of het oke is om op x leeftijd y seksuele activiteit te doen, aangezien dit het overgrote meerendeel van de topics zou beantwoorden.

 

Ik hoor graag hoe jullie hierover denken en of er aanvullingen zijn.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ontbijtkoek ,

 

bedankt voor je suggesties! Ja,  er is al heel wat discussie geweest over het subforum seksualiteit en de steeds terugkerende onderwerpen.

Ik zal jouw suggesties doorgeven aan de community manager en dan kan zij intern bespreken wat de mogelijkheden zijn.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @ontbijtkoek

Wat een goede suggesties. Ik ben het helemaal met je eens!

Neem zeker een ook een kijkje in dit topic, dat gaat ook over forumregels en vragenlijsten en dat soort dingen. :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer