Vraag

Ellen.

  • 18 April 2022
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Heyy dit topic is voor @Ellen.

Ellen is hier weg gegaan vanwege het gedoe dat hier heerste. Ik vind dat jammer. Ik wacht lang tot zij en de andere gebruikers die er niet meer zijn ook de gebande. Ik heb van @Sanny Ellens zusje gehoord datze spijt heeft van haar gemene woorden naar de communetie manager @Rob_ . Ze durft hier door niet terug te komen omdat ze spijt heeft van haar woorden. Ik vind toch dat Ellen goed gehandeld heeft en dat ze haar mening deelde met de rest dat bewonder ik aan haar. Wees lief wees sterk. Haar levensmotto. Dus wil ik zeggen tegen Ellen wees lief wees sterk en kom terug. Ellen weet je bent mijn voorbeeld. Kom alsjeblieft terug het gedoe was mijn schuld en dus ben je door mij weggegaan dus ik probeer te fixen dat jij en alle anderen terugkomen.

 

Ellen kom terug.

@Rob_ Ik zou een antwoord van jou voor Ellen erg respecteren.

 

Wilhelmavemela.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi lieve @wilhelmavemela  wat doe jij je best voor iedereen ! Echt zo super lief.  Maar klein ding, vlgs mij was Ellen toen vooral boos tegen mw Carolien en nog iemand. Dat was samen met Sankonijn. Maar ik ben het met je eens ze is van mij heel welkom ! @Ellen  Stuur een mail naar de ktf of kom terug en maak een spijt-topic zou ook kunnen want mw Carolien is heel aardig tegen mij geweest dus ze is vast niet boos :) en Wilhelmavemela is ook terug zie je :) <3 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +2

Wow , Wat een wijze woorden !!! Ja, @Ellen alsjeblieft , kom terug !!!! De sfeer is weer terug . @Sanny Kan je deze topic aan Ellen laten zien ??? We missen haar !!!! Ik zou haar echt willen ontmoeten. Ellen, Het was een vergissing van @Carolien_  . Geloof me . Ze is echt aardig. Kom alsjeblieft terug. Je betekent super veel voor ons 

nu jullie toch over dit onderwerp hebt ………

Sankonijn dan ??? en nu jullie hier over hebben Waar is Zelle ???? Ik heb hele tijd meegekeken en Zelle is nooit zo lang weggeweest. Ik weet zeker . Ze kan niet zolang zonder Forum

 

Emma

Reputatie 7
Badge +19

Ja voor de rest en de gebande forum leden ga ik pleiten.

Wilhelmavemela.

Haha wat zijn jullie toch een paar onvoorstelbaar lieve schatten.  Wie weet helpt  het :)  ik doe mijn best .  Kus !! 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Zeg je hoe ze reageert laat haar anders schrijven!

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +3

@wilhelmavemela 

 

Ik zie dat je vraagt om een reactie naar een andere gebruiker vanuit De Kindertelefoon. Wij kunnen hier echter niet veel over zeggen. Iedereen kan en mag gebruik maken van ons forum is welkom om hier actief te zijn (zolang je je aan de forumregels houdt). Het staat gebruikers vrij om wel of niet actief te zijn op ons forum, wij kunnen en willen niets anders doen dan de keuze respecteren die iemand zelf maakt

Reputatie 7
Badge +19

@Luuk Dat begrijp ik maar zou wel heel tof zijn van @Rob_ .

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Als ik het zo goed begrijp zou ze dus terug mogen komen.  dat zou echt tof zijn :)  verder zeg ik er niets over maar het zou leuk zijn.

Groetjes liefs Julian X

Reageer