Vraag

Elk topic gaat over bdsm, incest of voeten

  • 17 February 2020
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

 

Weet iemand toevallig waarom bijna elk actieve topic gaat over BDSM, incest of voeten(fetish)? Ik merk dat de laatste tijd hier veel topics over gaan, misschien is daar een verklaring voor.

 

Groet,

~ Helping Hand


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Het viel mij ook al op, en het is altijd al zo. Het zijn wel allemaal pubers en die zijn daar heel erg mee bezig. Ik weet niet waarom het zo is, maar het zal allemaal wel

Ja, @Kitsune-san daarover ben ik het met je eens?

Hi

 

Wss omdat er 1 iemand is die toen 5 topics aanmaakte, verwijderd werd en een nieuw account had aangemaakt (wat diegene zelf ergens zei) dus dan krijg je er al steeds meer..

Hey!

Dit heb ik mij ook al even afgevraagd, en hier heb je het antwoord (naar mijn mening):

Kinderen van onze leeftijd ontwikkelen bepaalde interesses rond dit thema. Ik begrijp dat dit voor velen onder ons nog een beetje een taboe is, en al zeker niet iets is waar in veel gezinnen hartelijk en open over gesproken wordt.

Daarom komen seks-gerelateerde thema’s hier vaker aan bod. Kinderen zijn nieuwsgierig en willen hun vragen toch ergens kwijt, en daarom vallen de meesten terug op kindertelefoon omdat dit volledig anoniem is. Je hoeft je niet te schamen voor mensen omdat je ze toch niet kent :)

 

Grtzz

RandomDude xx

Reageer