Vraag

een vraag aan de kindertelefoon: aparte chatroom?

  • 8 October 2023
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Hoi kindertelefoon ik vind het om met kinderen van mijn leeftijd te praten maar er is een ding ik wil graag een gedeelte bij het forum waar bij je apart met een forum lid kan chatten en dat je dus elkaars telefoonnummer en naam kan zeggen waardoor je meer contact met andere kan hebben en ik vind ook dat je beter met iemand kan praten die je beter kent maar die van je eigen leeftijd is en niet je vrienden van school

 

 

 

 

Even hier niet over ben jij ook zo benieuwd of er mensen van je klas hier op zitten


6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Anomiempjeje

Goed dat je deze vraag stelt! We kunnen ons voorstellen dat je benieuwd bent of er mensen van je klas ook op het forum zitten en dat je soms met kinderen van je eigen leeftijd wil chatten. We willen echter een zo veilig mogelijke omgeving bieden aan alle forumgebruikers. Daarom vinden we het zo belangrijk dat iedereen anoniem blijft op het forum, zodat anderen je niet kunnen herkennen en blijft het contact enkel hier op ons forum. Wanneer we een gedeelte maken waarin forumgebruikers elkaars telefoonnummer kunnen geven of hun echte naam kunnen noemen, kunnen we deze veiligheid niet meer waarborgen. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Anomiempjeje,

Ik ben ook wel zeker benieuwd of er bekenden van mij op het forum zitten.

Ik zou jullie ook wel graag willen ontmoeten :)

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

@Monkeyboi08 Ik ook!

Reputatie 7
Badge +12

Ja als dit kon 😘 maar helaas. Ik hoop op ooit toevallig jullie tegen komen 😍  zou zo lief en leuk zijn. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +2

Mevrouw van de kindertelefoon eumm ja. Ik bedoelde dat er net zoals de chat  met de kindertelefoon iemand kan aanklikken en dan wacht op andwoord en dan kan chatten en niemand kan dat dan zien

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Anomiempjeje

Helaas wil de KT niet zo'n subforum maken. We hebben een tijdje geleden iets soort gelijks gevraagd en toen hadden ze onze aanvraag afgewezen. Het is voor de moderatoren veel te veel werk om al die privéberichten te checken. Een alternatief is de app Jong&Out. Daarop kan je wel met jongeren van 12 tot 18 gewoon chatten. 

 

Hoop dat je hier iets aan hebt. :)

xx Eenmeisje004

Reageer