Een topic voor alle forummers die zijn weggegaan.

  • 11 December 2023
  • 180 reacties
  • 2912 Bekeken


Toon eerste bericht

180 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Jesse08 , @ItsJustMe , @Tover01  en @tim16 ,

 

wat een heerlijk welkom en ik kan natuurlijk ook helemaal niet zonder jullie 😘😘😘😘

 

Er is, zoals gewoonlijk, weer van alles gebeurt en ik zal het beetje bij beetje allemaal vertellen….dus ik houd het nog even spannend.

Oké, een tipje van de sluier dan…...wat ik het goorste vond is toen Kenji (nepnaam van mijn vriendje en we hebben nog steeds met elkaar, hoe is het mogelijk na alles wat er gebeurd is) over me heen had gekotst 🤢…..

 

Hier even weggaan was niet echt gepland, maar het kon even niet anders…..in die laatste week die ik hier nog wel was gebeurde er echt van alles en ik wilde wel, maar kon het niet meer combineren 😐

Terugkomen was ook niet zo makkelijk, want ja, ik wilde wel, maar de vrij gekomen tijd was eigenlijk al gelijk ingevuld door allerlei andere dingen…. en welk topic ga je dan als eerste beantwoorden…. en dan moet je toch ook eigenlijk wel weer van alles gaan lezen en jullie hebben niet stil gezeten met posten in de weken dat ik hier niet was…..

 

Ik probeer de draad hier weer op te pakken en ga waarschijnlijk in een beetje willekeurige volgorde weer topics beantwoorden en dat heeft niks te maken met een voorkeur voor iemand, maar meer met of er die dag in een topic iets gepost is waar ik dan ook iets op wil zeggen.

 

Let's go. We gaan er weer tegenaan 💕 Love you all 💕

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

oh ja, klavertjes ga ik pas zetten als ik dingen ook gelezen heb, maar ik ben in gedachten ook al weer bij jullie hoor 🙂

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Tover01  en @Anoniemxv,

 

Zo wordt het eig “een topic voor alle forummers die zijn weggegaan of teruggekomen” 😍

Liefs Tover

haha, ja, je hebt gelijk (as always) 😉

 

Je werd inderdaad gemist @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Groetjes mij @Anoniemxv 

dankjewel voor je hartelijke welkom. Dat voelt goed en gemeend 😀

Btw, heb jij nu ook verkering of is het alweer over of weten jullie het zelf ook nog niet precies?

Nou ja, je bent iig een ervaring rijker 😊

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hey lieverds,

Ik ben net wakker. Heb maar 1 uur geslapen..

Ik lag expres vroeger in bed. Afgelopen week sliep ik al slecht.

Er is blijkbaar veel gebeurd afgelopen avond!

Welkom terug @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer!

Dat kotsen is wel heel vies zeg! Ik neem aan dat je nogal boos was op Kenji? Goor zeg! Maar ja, kan gebeuren.

Hier op het forum is nogal wat gebeurt. Ik wou typen dat @ItsJustMe bijvoorbeeld een vriendin heeft, maar daar was je al van op de hoogte, las ik.

Ik hoor nog wel wat de andere redenen zijn waarom je een kutweek had.

Liefs @NoahLovesYou  

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Tover01  en @Anoniemxv,

 

Zo wordt het eig “een topic voor alle forummers die zijn weggegaan of teruggekomen” 😍

Liefs Tover

haha, ja, je hebt gelijk (as always) 😉

 

Je werd inderdaad gemist @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Groetjes mij @Anoniemxv 

dankjewel voor je hartelijke welkom. Dat voelt goed en gemeend 😀

Btw, heb jij nu ook verkering of is het alweer over of weten jullie het zelf ook nog niet precies? Ik wil niet teveel off-topic gaan, maar ik heb het uitgelegd in mijn nieuwste topic:)

Groetjes mij@Anoniemxv 

Nou ja, je bent iig een ervaring rijker 😊

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi!!! Hee gelukkig, je bent er weer @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer !!  Je werd echt gemist hier, zoals je ziet, en we konden maar moeilijk wennen aan je afwezigheid. Ik ben blij dat je weer terug bent (van eig nooit weggeweest) 😉 Fijn om te lezen, zoals elke reactie van jou trouwens!! Maareeuhh...ik streken?  Ik weet van niets 😇. Nee maar, ik ben blij je weer te zien hier!😘

Groetjes liefs Tartan X

Reageer