een bedankje voor iedereen

  • 31 December 2019
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey

ik zit al een tijdje te denken hoe ik jullie kan bedanken die me dit jaar er door heen hebben getrokken. en gezorgd hebben dat ik het vol kan houden.. door jullie steun krijg ik de moed om verder te gaan. door dat er nu steeds meer positieve toppics komen en telkens over 1 formur. dacht ik waarom maak ik niet op deze manier een bedankje voor iedereen. dank zij jullie maak ik nu een nieuw begin in mijn leven. zonder jullie was ik hier niet gekomen.

ik weet nog dat @Geen_Naam  & @ronald2001 (zijn vorige acc) op een avond begin dit jaar. toen ik het thuis echt slecht had en ik niks helder in kon zien en dat jullie toen mij probeerde rustig te krijgen. en volgens mij tot ergens in de nacht actief bleven om er voor mij te zijn. het is misschien wel 8 maanden terug maar ik denk er heel vaak aan terug naar het moment dat jullie er voor me waren. en er voor me wouden zijn.

en @Pin  & @Kenshin  ik kan jullie niet eens bedanken want ik weet niet hoe. jullie zijn terwijl ik jullie echte namen niet weet en jullie nog nooit gezien heb. en jullie ook met van alles en nog wat strugelen. voelen jullie echt als vrienden voor mij en ik denk nog steeds aan de vrolijke grappige momenten over winnie na, die ons een meditatie cursus zou geven en de tampol natuurlijk. maar ook dat jullie het hele jaar voor me klaar hebben gestaan. misschien weten jullie dit wel en misschien ook niet maar ik ben echt dankbaar voor jullie steun!

@Anoniem06  & @Asy 
jullie reageren misschien niet vaak meer op andere toppics maar jullie hebben mij dit jaar ook echt geholpen door met net andere ideeën te komen en een ander inzicht te hebben.

@N_V  en @Dr8gon99 als jullie op mijn toppics reageren is dat op 1 of andere manier zo positief dat ik die dingen ook positief kan zien.

ook de vrijwilligers van kt hebben me dit jaar echt geholpen! Ik heb een aantal fijne gesprekken met jullie gehad die me net die onduidelijkheid in hoofd konden verduidelijken of juist ff het luisterend oor of de afleiding gaven die ik nodig had.

door jullie en ander formurs ben ik hier gekomen waar ik nu sta. ik kan sinds jaren voor het eerst met een beetje hoop het nieuwe jaar in gaan. door jullie kan ik in het nieuwe jaar op nieuw beginnen in een nieuwe (leef) omgeving. waardoor alles anders zal zijn en waarschijnlijk ook beter.

mijn punt van dit toppic is, ik ben heel erg blij dat dit forum bestaat en ik er deel van mag zijn met al deze mooie mensen! (hij staat niet tussen succes verhalen omdat hij niet helemaal positief is vind ik) ik wouw jullie gewoon even bedanken 😊

en ik wens iedereen een gezond en een positief 2020

groetjes blue


7 reacties

Hallo Blue :)

Ik voel me vereerd dat je me hebt genoemd in je topic. Ik vindt het persoonlijk ook leuk om je topic door te lezen en erop te reageren, dat geeft mij voldoening en ik vindt het fijn om betrokken te worden door te reageren op je topic. Ik ben zelf ook heel blij dat dit forum bestaat en ik wens jou en de rest van het forum een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2020!

-Dr8gon99

Hi,

 

Ik weet het ongeveer nog ja, maar destijds was ik vaker online en was het voor mij ook makkelijker.

 

Nu moet ik eerlijk zijn en heb ik moeite je topics te volgen omdat er zoveel gebeurd (ben nog aan het bijlezen) 

Volgens mij ga je begeleid wonen en wilde jij je kamer inrichting, zelf vind ik licht blauw wel een leuke kleur.

 

Als ik de tijd kan vinden , dan kom ik binnekort weer langs in je topics 

Blue  heeft al blauw gekozen voor zijn kamer :)

-Dr8gon99

nou eh dr8gon het blijft waarschijnlijk gewoon wit omdat dat lekker rustig is. 

 

nou mijn toppic gaat nu vooral over het begeleid wonen. ik ben namelijk gister officieel verhuist. 

en het maakt helemaal niks uit dat je mijn toppic niet meer kan volgen hoor! je moet gewoon op je eigen momenten online zijn en hoeft niet perse op mijn toppic te volgen.

 

groetjes blue

Hey Blue

 

Wat een vreugdevol topic :slight_smile:  Bedankt voor de eer. Ik ben blij dat je je geholpen en gesteund voelt op het forum en door de Kindertelefoon. Ook mijn bedankjes aan jou: je zorgt er met je vriendelijke reacties mede voor dat dit forum een fijne en veilige plek is. 

 

Gr. Kenshin

Hey Blue,

Wat een mooi gebaar om ons zo te bedanken! Dank je wel :) Ik heb het allemaal graag voor je gedaan!

Ik weet nog hoe ik je eerste topic las en je toen eerst ging werken om iets te vertellen aan je docente. Sinds dien heb je enorme stappen gemaakt. Ik denk dat we allemaal iets kunnen leren van jouw doorzettingsvermogen.

Soms dan las ik een update van je en kon ik zo boos worden om al het onrecht wat je is aangedaan. Andere keren kon ik m'n geluk niet op als ik zag dat je je er weer moedig doorheen had geslagen en er weer een periode met licht aankwam. Dat heb je allemaal zelf gedaan en ik hoop dat je er net zo trots op bent als ik op jou ben.

Tot slot wens ik jou ook een fantastisch 2020. Je hebt nu eindelijk je nieuwe start en ik hoop dat het je alle goeds brengt.

Zie je op het forum!

Gr. Pin

Hey Blue, en iedereen hier,

 

Het is alweer lang geleden dat ik heb gereageerd op je topic, maar door alle verhalen hier was ik erg onder de indruk: een meisje in de weer met een depressieve vriendin, een jongen die niet weet hoe hij moet omgaan met zijn homoseksualiteit, of iemand die zichzelf sneed. Ik had nooit geweten dat er zulke heftige verhalen zijn, maar gelukkig waren er ook een paar positieve.

Persoonlijk kwam ik hier terecht omdat ik hopeloos verliefd was. Voor mij was 2020 geen goed jaar op het gebied van liefde en vriendschap. Ik hield van een meisje die ik online had leren kennen, maar we groeiden uit elkaar, spraken elkaar niet meer en uiteindelijk was het beter om elkaar niet meer te spreken. Dus maakte mijn hart een sprongetje, nieuwe liefde tegemoet! Tot op de dag van vandaag nog nooit een woord met mijn nieuwe liefde gewisseld. 't Was hard voor mij, 2019. En daarom wens ik voor mezelf, maar zeker ook voor jullie, voor iedereen op dit forum, een liefdevol 2020. Liefde is wat we missen misschien, tenminste wat ik mis.

Uiteindelijk komt alles goed, en dat is ook zo. Al gaat iemand dood; er is rust, al vergaat de aarde; er is rust, het maakt allemaal niet uit. Wees nihilistisch, want de uiteindelijke zin van leven is niet leven maar overleven. Geniet van het overleven. Dat is leuk, en dat is het enige doel van het leven wat zeker is.

Soms bleef ik tot in de nacht online, geen idee waarom, misschien om zoveel topics te lezen zodat ik zag wat anderen meemaakten, om van die ervaringen dan te leren. Wat weet ik nu? Dat er altijd mensen doodgaan, en dat er altijd mensen worden geboren (topics als ‘Help, ik ben zwanger!’) Wij kunnen alleen zoveel doen als wij kunnen doen. En dat doen we.

 

Fijne jaarwisseling mensen, en een liefdevol 2020,

Een Persoon Zonder Naam

 

Reageer