Vraag

de regel off topic

  • 30 June 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 12 reacties

Heyyy iedereen 

met Fygo ( niet echte naam ) 

 

ik vind iets raar en wil daar ook me mening over kwijt en als je het met me eens bent zeg dat voor al want misschien doet de kindertelefoon er wat aan 

ik vind de regel off topic te ver gaan.

(13. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.) 

 

Wat ik zit vaak gewoon te kijken naar topic en dan komt er gewoon vragen zo als doe jij dit ook en jij ooooo ik ben niet de enige en dan paar reacties later blijven jullie wel bij de topic dat je geen chat moet beginnen dat begrijp ik maar het word nu vind ik te serieus genomen. 
voor de duidelijkheid mijn menin!!! 
 

vind jij dit ook geef het aan want dan hoop ik dat kindertelefoon iets minder er op let!!!

 

sorry als het boos over komt maar ik dacht om duidelijk te zijn. 
 


3 reacties

Dit is geen chatting platform. Dit forum is bedoeld voor (mentale) support, en minder om gezellig met elkaar te praten. Daarvoor bestaan legio andere forums, of disc0rd servers.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Fygo,

 

Goed dat je aangeeft dat je het niet eens bent met een regel. Vervelend dat je vind dat die regel te ver gaat.


We houden de regel echter wel zoals die is. Je kunt binnen een topic zeker reageren, het is echter niet de bedoeling dat er een chat over ontstaat of dat het ineens over andere onderwerpen gaat. We doen dit om het forum overzichtelijk en leesbaar te houden. Daarnaast zien we het forum niet als een geschikte plek (i.v.m. veiligheid en anonimiteit) om met elkaar te chatten.

 

Hopelijk heb ik je zo antwoord kunnen geven. 

 

Groet

Badge +1

Hallo Fygo,

 

Wat goed dat je meedenkt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Charlotte van De Kindertelefoon

Reageer