hoi, de check waarover iedereen het heeft valt best mee toch ik bedoel ik heb in deze 2 weken 2 topics en 3 reacties geplaatst en allemaal stonden ze er binnen een uur op dus word er bij de kindertelefoon toch iets aan gedaan?
groetjes Tinker.fan
hoi, de check waarover iedereen het heeft valt best mee toch ik bedoel ik heb in deze 2 weken 2 topics en 3 reacties geplaatst en allemaal stonden ze er binnen een uur op dus word er bij de kindertelefoon toch iets aan gedaan?
groetjes Tinker.fan
Yep klopt, is idd best wel snel, maar vroeger was die check er alleen bij potentieel ongepaste berichten. Dat maakte de community wat levendiger :)
Maar om eerlijk te zijn deden we vroeger best veel chatten lol. Het probleem nu ligt vooral dat het forum soms in de vakantie of s’ avonds doodvalt.
Groetjes!!!
Wel jammer dat die niet gwn direct word geplaats.maar je hebt gelijk
Hey
Vaak gaat het inderdaad best snel, ik heb zelfs een keer een reactie geplaatst en die stond na 15 seconden meteen op het forum, maar soms ligt get forum lang dood, maar dat gebeurt nu wel minder gelukkig!
Groetjes,
Ja, het gaat idd op zich wel goed. De mods doen echt hun best en dat mag ook wel eens gezegd worden. Dat de levendigheid er een beetje uit is vind ik ook wel jammer maar dat is onvermijdelijk met zo’n maatregel.
Hey
Vaak gaat het inderdaad best snel, ik heb zelfs een keer een reactie geplaatst en die stond na 15 seconden meteen op het forum, maar soms ligt get forum lang dood, maar dat gebeurt nu wel minder gelukkig!
Groetjes,
Er is een topic en een stuk of 5-6 reacties van mij ook eens een keer rond 2 uur online gezet. Ik wert nogsteeds niet wie het was maar ik wil diegene daar erg voor bedanken.
Maar soms duren die checks wel echt heel lang. En soms komt je reactie of topic niet eens online (gelukkig zelf niet meegemaakt).
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.