Skip to main content

De chat deed het niet

  • 25 August 2024
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Ik heb het best wel lastig nu.. dus ik ging chatten. Ik heb het al vaker gebrobeerd maar het lukte niet. Nu wel maar ik kon niet typen omdat het typ vak te ver naar onderen is gezet. Tenminste op telefoon. Dus even een samenvatting: op je telefoon kan je niet naar onderen scrollen om bij het typ vak te zitten. Ik hoop dat de moderator die dit checkt dit kan zeggen tegen raoel. Zo heet hij volgensmij. Want hij was heel blij en aardig, en nu voel ik me schuldig dat ik de chat sloot

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hallo @Anoniemxv ,

 

Wat vervelend dat het uiteindelijk niet is gelukt. Misschien dat het werkt op de mobiel als je de website op de desktopsite stand kan zetten. Dit kan je doen door op de 3 stippen te drukken en, als het goed is, staat die stand tussen die instellingen.  Deze stand laat de pagina zien, hoe het op een computer te zien is. Alles is dan wel een tikje kleiner, maar door middel van inzoomen kan je ver komen. 

Wij zullen in ieder geval doorgeven dat het lastig is te chatten via de telefoon en kijken of wij jou bericht naar raoel kunnen brengen.

 

Nog veel plezier op het forum, en hopelijk helpt dit een beetje!

 

Groeten, Yasmin

De Kindertelefoon


@Yasmientje , fijn! U kan tegen hem zeggen dat ik wou chatten over mijn moeder. Misschien herkent hij me dan wel. En dat het ongeveer 14:00 was

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer