Skip to main content

Datum zien!

  • 3 July 2024
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

Ik kwam er laatst achter dat je precies de datum van een reactie/topic kan zien! Echt cool. Dat kan je doen als je met je muis over 'x jaar geleden' doet en dan zie je de datum. Wie wie dit al? En hoe kwam je erachter?

Toen ik dit topic zijn titel gaf, kreeg ik bij gerelateerde topics 

dit te zien, dus het lijkt erop dat dit eerder bekend was, maar ik wil het alsnog delen, miss wisten mensen dit nog niet :)

Liefs,

Salam

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Jaa! Ik wist het al een tijdje, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik overal erop klik🙈.  Alsnog dankjewel:P!

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +4

Leuk hè. Ik vind het mooi dat KT dat heeft gedaan. Ook grappig dat je handtekening langer is dan je reactie😅

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Salam ,

 

ik wist het ook al, want ik ben een beetje als @Banaantjeeee  en ik vind ook alles interessant om uit te proberen en weet je wie ik denk dat het ook wel al weet...nou @Tartan14 , want die klikt niet alleen op 'virtuele’ knopjes, maar ook op knopjes in het echt die hem interessant lijken en dan zou het zomaar kunnen dat het schoolalarm afgaat……. ik hou hier echt zo van en ook van jou @Tartan14 en ik vind jou grappig en had er bij willen zijn….., maar 2 Pietje Bel's in één klas is misschien ook weer niet echt handig…. trouwens @Tover01  lijkt me ook wel zo iemand die van alles uitprobeert….

 

Fijne dag allemaal en het kan nooit kwaad om 'dingen te onderzoeken’ en ook lief dat je die info met ons deelt @Salam, want ik weet wel bijna zeker dat niet iedereen dat al wist.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +4

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer , graag gedaan! Wat grappig dat @Tartan14 het alarm deed rinkelen😅, dat wist ik helemaal niet hihihi

Knopjes zijn er toch ook om ingedrukt te worden 😉

Liefs,

Salam 🙃

Reputatie 7
Badge +18

Ja, dat wist ik. Kwam erachter toen ik een keer op zoek was naar het oudste, nog bestaande topic op het forum.

Reputatie 7
Badge +17

Ik kwam er per ongelijk een keer achter. Het is wel in het engels, maar dat maakt niet uit

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer