contact gegevens uitwisselen

  • 31 March 2020
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wou met jullie er over hebben dat ik het soms jammer vind dat je geen contact gegevens mag uitwisselen met bepaalde personen 

En nu wil ik weten of je het zelfde hebben

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Het is wel jammer ja, want sommige mensen wil ik echt een knuffel geven of op zijn minst even wat support tonen op Snapchat. Maar het goede van dit forum is juist dat het anoniem is.

Heyo,

Ik vind het eigenlijk wel goed zo dat je geen gegevens kan delen met mensen. Ik ben erg blij dat er een forum is waar je volledig anoniem bent, en tegelijkertijd niet mega groot is. 

Soms mis ik het wel, maar dat is vooral bij mensen die dan op het punt staan om uit het leven te stappen. Je wilt die mensen dan graag extra kunnen steunen, en dat is dan niet mogelijk.  Die mensen missen dan de support die ze op dat momenf juist nodig hebben.

Volgens mij zou de KT vergaderen of het mogelijk was om in contact met iemand te komen als je 19 wordt en dus van het forum af moet. Dat zou ik dan wel mooi vinden. 

Tot die tijd ben ik erg blij met zoals het nu is.

 

See ya!

Spookyzx. 

Hey,

Ik weet niet echt of ik het heel jammer vind. Er zijn idd echt mensen die ik even extra wil steunen, dat kan dan niet.

Het zou een prima toevoeging zijn om vrijwillig je insta te kunnen doorgeven, maar daar zitten natuurlijk zoveel nadelen aan dat er meer nadelen dan voordelen zijn.

Ik denk dat als de kindertelefoon het mogelijk maakt om contact gegevens uit te wisselen, ze daar een heel sterk plan voor moeten hebben. Er kunnen een hoop dingen misgaan.

Xx🍀

Reageer