Vraag

Compliment kindertelefoon

  • 8 September 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, er is waarschijnlijk hier voor al een vraag aangemaakt maar ik kan het niet vinden, hoe kna ik de kindertelefoon een compliment geven? En een specefieke medewerker? Ik had net zo'n goede medewerker, het was heel erg fijn om tegen te praten en zou hem graag een compliment willen geven!

Kan iemand van de kindertelefoon mij mischien hiefmee helpen? 


3 reacties

Heyy

 

Leuk dat je de kindertelefoon een complimentje wil geven! Je kan natuurlijk altijd via het forum een bedankje geven aan een medewerker! Dan kan een andere medewerker het doorgeven aan de desbetreffende persoon :)

 

Je kan ook een mailtje sturen naar de kindertelefoon! Voor meer informatie daarover heb ik wat tekst van de site van KT zelf hieronder neergezet.

 

Waarover? 
Je klacht of compliment kan gaan over het contact via de telefoon of de chat. Maar ook over de website, het Forum of iets anders. 

Wat moet je doen? 
Je kunt een mailtje sturen naar landelijkbureau@kindertelefoon.nl. Geef in het onderwerp aan of je een compliment wil geven of een klacht wil indienen. Let op! Je bent dan niet meer anoniem.

Als je iets kwijt wilt over telefoon of chat, moet je beschrijven wat er is gebeurd en waarover je ontevreden of juist tevreden bent. Het is belangrijk dat je dit goed uitlegt, zodat wij begrijpen wat er gebeurd is en je klacht goed kunnen behandelen.

 

Bron met meer info: https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Youdontknowmedude,

Wat fijn dat je een goed gesprek had! Je kan zoals je nu al hebt gedaan een topic aanmaken. Of zeggen in het gesprek zelf natuurlijk. Of ze een mailtje sturen.

Groetjes NV

Je kan ook hier op het forum het zeggen, misschien komt de hulpverlener er dan wel achter!

Reageer