Checks

  • 18 September 2023
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hai iedereen, 

Aangezien ik net een bericht las van @Luuk dat de checks voorlopig echt nog zo blijven heb ik besloten om maar weg te gaan. Ik verwijder mijn account niet, maar ik zal voorlopig niet meer reageren onder topics.

Op deze manier hoe het forum nu is met die checks, ben ik niet eens hoe het forum is en vind ik het nogal onhaalbaar. Mensen van de kindertelefoon kom op denk eens realistisch na: jullie hebben waarschijnlijk ook mensen te kort, zoals heel Nederland. Dat ga je niet redden op langer termijn. Nu leggen jullie de lat extra hoog om elk topic en elke reactie te checken. En dan ook nog binnen 2-4 uur. Dat jullie dat niet redden is al gebleken ik de afgelopen maand. Dus ga nou eens realistisch kijken of je de druk niet veel te hoog legt. Ik ben ook echt niet boos op jullie als kindertelefoon, maar ik vertrouw erop dat jullie dit beter kunnen doen.

Ook is er nu een hele nare en vervelende sfeer op het forum wat niet echt, op z'n zachts uitgedrukt, niet echt heel gezellig is. Dus even naar de forumgebruikers toe, het is nou eenmaal zoals het is. Ga er alsjeblieft niet meer over zeiken, want het blijft voorlopig zo. 

 

Groetjes :)


3 reacties

Hoi @Ik_wil_anoniem_blijven ,

Heel jammer dat je ook al stopt! Ik waardeerde jou , net als alle andere die gestopt zijn , óók. Dat je het ff weet😉

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Oh, echt jammer dat je ook stopt. Toch al de 7de goede forummer die er mee kapt (8 als ik @MickeyMouse meetel, maar ik weet niet of hij vanwege de checks gestopt is.)

De bezetting is idd het grootste probleem, niet de check op zich. Als er, zoals nu, iemand online is om te checken is het geen probleem.  Maar zodra er even niemand beschikbaar is ligt meteen het hele forum stil.  Soms is er gewoon iets van  10-14 uur geen activiteit en dat is echt te lang.

Nogmaals jammer dat je stopt en misschien tot later.

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind het zo zonde! Je was altijd heel aardig! Even voor iedereen, ik blijf gewoon, hoe moeilijk ze het ook maken onkruid vergaat niet! En ik ben toevallig heel erg vervelend onkruid.

-feeling LonlyMe

Reageer