Vraag

chatten met de kindertelefoon

  • 26 February 2022
  • 5 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi!

Misschien ligt dit aan mij, maar ik heb al een aantal keer gehad dat ik graag wilde chatten met de kindertelefoon (uiteraard binnen de tijden dat dit mogelijk is) maar helaas kom ik elke keer niet aan de beurt.. 

zijn er misschien bepaalde tijden waarop het rustig is en ik het beter kan proberen? Bellen vind ik niet fijn, ik wil echt alleen chatten, maar dat is me nu dus al een paar keer niet gelukt. Ik begrijp heel goed dat het waarschijnlijk altijd druk is, maar misschien is het rond een bepaald tijdstip wel rustig genoeg. 

ik hoop snel te kunnen chatten!

groetjes,

kwakend1tje
 


5 reacties

Of heel erg vroeg (precies om 11 uur)

Of erg laat (8:30)

 

Het werkt heel erg goed bij mij

Zelle

Reputatie 7
Badge +7

Okay top! 

Reputatie 7
Badge +7

Ja wat @Zelle ook zegt, beter vroeg dan laat

Reputatie 7
Badge +7

Hey @kwakend1tje ,

 

wat goed dat je een keer wil chatten met De Kindertelefoon! En wat jammer dat het tot nu toe nog niet gelukt is… het is inderdaad vrij druk, en ook wij hebben ermee te maken dat vrijwilligers niet kunnen komen vanwege quarantaine of ziekte. Daardoor staat het rooster nog meer onder druk.

De tips die hierboven gegeven worden, zijn heel nuttig denk ik. Zo rond 11:00 kan het vaak nog wel redelijk rustig zijn. Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel vrijwilligers er op dat moment aan het werk zijn.

Probeer je het nog een keertje? Veel succes met je gesprek!

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi! 
dank voor uw antwoord!

vervelend dat er zoveel mensen ziek zijn, dat begrijp ik volkomen. Ik zal het binnenkort een keer om 11.00 proberen, hopelijk tot snel!

groetjes,

kwakend1tje

Reageer