Chatten lukt nooit

  • 2 April 2023
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Kindertelefoon,

 

De chat is echt ALTIJD bezet; en ik probeer het al een tijdje. Hebben jullie een tip??

 

Alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Heb je de jongerenchat al geprobeerd ? Dan moet je wel wachten maar die is meestal vrij. En als het niet lukt kan je als je wilt proberen te bellen :)

Reputatie 3
Badge +1

Hi 

Wat vervelend dat het je niet lukt om te chatten. Je kunt iedere dag met De Kindertelefoon chatten tussen 11:00 en 21:00 uur. Soms proberen er veel kinderen tegelijkertijd te chatten en dan kan het zijn dat je even moet wachten. Vaak is dit maar een paar minuutjes, het komt niet vaak voor dat je langer dan 10 minuten moet wachten. Probeer dus in de chat te blijven en te wachten tot een vrijwilliger tijd voor je heeft. Als je uit de chat gaat en het opnieuw probeert kom je namelijk weer achteraan in de rij terecht. 

Zoals @Saar V zegt zou je ook een keer de Jongerenchat kunnen proberen. De Jongerenchat is bijna elke dag bereikbaar tussen 18:00 en 20:00 en je kunt dan praten met iemand van ongeveer jouw leeftijd. Vandaag is de Jongerenchat gesloten.

Ik hoop dat het je lukt om met iemand in contact te komen via de chat. 

Groetjes,

Puck, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

Dit heb ik ook heel vaak. Maar als ik wat langer wacht kan ik er wel in. En zo niet dan gebruik in de jongerenchat soms, daar is vaak een minderlange wachtrij :)

Hey,

Bij mij werkt het om het te proberen onder etenstijd, rond 12 en 6 uur dus.

Succes!

Reageer