Vraag

Chatten kindertelefoon

  • 5 June 2023
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
  • Vaak actief
  • 299 reacties

Hey, ik vroeg me af waarom we eigenlijk niet mogen chatten op het forum en waarom er anders geen chat functie is of kan komen. 


6 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi  @Ann0 ,

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon)

Reputatie 7
Badge +17

Ik denk omdat het anders voor de mods niet bij te houden is (veel korte berichten achter elkaar). De kans dat er dan toch contactgegevens en zo worden uitgewisseld is dan natuurlijk veel groter.

En het zal snel offtopic gaan als er gechat mag worden. Dat zal ook wel een reden zijn.

Volgens mij hebben ze al een keer uitgelegd dat dit niet mag ivm anonimiteit, en dat is met chat bijna niet meer bij te houden. Maar het lijkt mij ook wel veel leuker en gezellig als het wel zou kunnen.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0 

 

ik heb even gekeken wat er de laatste paar jaar over gezegd is door de Kindertelefoon:

 

 

Het lijkt mij ook echt heel leuk om wel een chat te hebben, maar

 

 

Het lijkt mij ook megaleuk om hier een chat te hebben @Ann0 , maar ik denk niet dat die er gaat komen, zoals Kindertelefoon in bovenstaande topics heeft uitgelegd.

Lees de reactie van 6 maanden geleden, die te lezen is in het eerste topic hierboven.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +9

Als er een chat functie zou komen zou die waarschijnlijk dik hard misbruikt worden, of ze moeten een ai bot hebben die alles bijhoud maar zo ver is die technologie nog niet. En dan zouden er nog steeds errors tussen kunnen zitten.

Misschien over een paar jaar of gewoon totaal niet, het zou wel heel leuk zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt @MickeyMouse , wat me ook opvalt zijn dat echt bijna altijd dezelfde zijn die reageren @MickeyMouse , @tim16 , @benebird  en @TikTak . ❤️Love to you 

Reageer