Skip to main content
Vraag

Chatten, hoe weet KT dit?!

  • 20 June 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Ik wilde vandaag chatten bij KT. Ik kwam erachter dat ik niet meer dan 1 (of 2, weet het niet meer) kan chatten, want ik heb al 2 keer de chat gebruikt vandaag.  Om toch te chatten probeerde ik het op een ander apparaat en ik kreeg dezelfde reactie dat ik niet kon chatten, omdat ik al gechat had. Toen probeerde ik het zelfs op incognitomodus, maar zelfs toen kon ik niet chatten! Hoe weet KT dit? Weet iemand hoe?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Waarschijnlijk zien ze dat aan je ip adres.

Maar goed, het is ook wel logisch dat je maar een beperkt aantal keer per dag mag chatten. Anderen willen ook de chat gebruiken . Je zei in je andere topic al dat de chat vaak vol is. Houd je dus gwn aan die regel. Dan heeft iedereen een eerlijke kans om te chatten

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Salam,

Wat @tim16 zegt klopt inderdaad, ons systeem herkent ip adressen en weet zo of je al meer dan twee keer bent komen chatten op die dag. Ook kan je twee keer per dag bellen, dit is zodat alle kinderen een kans krijgen om met ons te komen praten. Je kan als je 2 keer gechat heb op de dag dus nog wel komen bellen, of de volgende dag weer terug komen om met ons te chatten! 

Ik hoop dat ik je zo genoeg uitleg heb gegeven over hoe het werkt, en waarom. 

Groetjes Lies van de Kindertelefoon. 

Reageer