Vraag

chatten

  • 22 June 2020
  • 6 reacties
  • 191 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

heey heey, ik weet dat dit niks te maken heeft met seksualiteit maar ik had eventjes een vraagje in het algemeen. kun je ook chatten met 1 iemand van het forum zonder dat iedereen het ziet? wat ik heb op het forum wat mensen voorbij zien komen die me super aardig leken en waar ik ook persoonlijk mee wil chatten als ik een probleem heb. kan dit ook?


6 reacties

Hey @Annoniem_x .

Dat kan niet op dit forum. Ivm allemaal regels is dit dus niet mogelijk. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Dat kan idd niet. Als je een vraag hebt is het voor iedereen hier of helemaal niemand. 

Groetjs

Reputatie 4
Badge +3

dankjewel allebei xxx

 

Reputatie 7
Badge +6

Beste Anoniem-x,

Voor jullie veiligheid is anonimiteit op dit forum heel belangrijk. Zie forumregels 6 en 7:

6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens
Zorg ervoor dat je anoniem bent op het forum. Plaats geen foto’s van personen en geef alleen je gebruikersnaam, niet je echte naam. Post nooit persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, e-mailadres, de naam van je school of je sociale mediaprofiel waardoor andere forumgebruikers je kunnen herkennen.

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van de Kindertelefoon is niet toegestaan. Ook het forum gebruiken als chat is niet toegestaan.

 

Groetjes, Mariska

Dat kan helaas niet nee. Als je graag (met een leeftijdsgenoot)1 op 1 wilt praten, kan dat met de jeugdvrijwilligers van de kindertelefoon zelf.

Groetjess

Hier zal je het mee moeten doen

Reageer