Hallo ik heb een vraagje, de kindertelefoon chat werkt bij mij niet. Al een week achter elkaar rond elk tijdstip dat ze beschikbaar zijn staat er dat de chat te druk is. Ik wil graag praten over wat problemen van me maar het werkt niet.
DAt komt omdat er t veel mensen willen chatten. Vind het een beetje raar dat je niet alsnog in een wachtrij komt maar gewoon er uit gekickt word maar ja
Groetjes Lupus
Hoi
We lezen dat je graag wilt chatten met De Kindertelefoon. Wat vervelend dat dit nog niet is gelukt doordat het te druk is. Het klopt inderdaad dat er soms veel mensen tegelijk willen chatten, waardoor de wachtrij vol is. Je moet dan even wachten voordat je met ons kan chatten. Er zijn wel een aantal tijden waarop het wat rustiger is op de chat, bijvoorbeeld direct wanneer de chat opent (om 11:00), net na lunchtijd of rond 18:00 wanneer veel kinderen aan het avondeten zitten. Hopelijk lukt het zo om met ons te kunnen chatten.
Mocht het niet lukken dan ben je kun je De Kindertelefoon elke dag tussen 11:00 en 21:00 ook bellen (0800-0432).
Succes!
Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon
Heee
Ik had dit laatst ook, maar ik heb inderdaad zoals
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.