Skip to main content

berichtje voor het forum 💗

  • 12 June 2024
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Hee hee daar ben ik (al)weer!!! 
Ik wil eventjes iets kwijt over dit forum. Ik zit er nu pas 4 daagjes, op maar vind t nu al zo fijn!! Echt hele lieve mensen en interessante topics met goeie tips!! Ik weet echt niet waarom ik niet eerder een account heb gemaakt haha dit is echt precies wat ik nu nodig heb. Gewoon alles van me af typen 🤪 ik zat wel vaker op random forums (zonder acc) en dat vond ik echt heel leuk om te bekijken (vooral met berichten van heel lang geleden zijn wel grappig). Het is gewoon zo leuk dat iedereen elkaar probeert te helpen zonder diegene echt te kennen snapje De sfeer is hier ook heel fijnnn. Heel veel respect naar de moderators!!! En ook naar de mensen die me tot nu toe geholpen hebben 💗 Ik ben dus heel blij dat ik eindelijk een acc heb gemaakt!!! Xoxo!!!!!

 

ps: ik weet dat ik echt heel veel plaats maarja je hoeft t niet te lezen ik vind t al heel fijn om het op te schrijven 😋

FIJNE DAG NOG IEDEREENNN 💃💃🤠🤞🏻💕

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt op het forum!! De sfeer is hier idd echt heel fijn en er zijn zoveel lieve mensen hier! En natuurlijk de moderators die zijn ook allemaal toppers!😊

Vind het altijd leuk om dit soort topics te lezen je vrolijkt mij er in ieder geval mee op haha!☺️ En het maakt echt niet uit hoor dat je zoveel dingen post dat is toch alleen maar fijn! Lekker mee doorgaan hoor als je dat nodig hebt!😘

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Haha dat is leuk om te lezen! Super welkom en blijf lekker dingen plaatsen! Je helpt al heel goed mee en iedereen is hier om elkaar te steunen en te helpen. En er kan soms ook wel een grapje of leuke vrolijke tekst bij! 😉 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi! Wat leuk dat je je zo welkom voelt. Ik herken je gevoel, ik heb toen precies zo'n topic gemaakt haha. En ben gebleven 🤭! Het is inderdaad heel fijn om hier alles van je af te typen en ook de goede en lieve tips van anderen te lezen. Het geeft mij ook een gevoel van dat er gelukkig nog zoveel lieve mensen zijn ☺️ die niet raar opkijken van hoe je bent en waar je mee zit. Ik snap je helemaal, en je bent van harte welkom! 😍

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

Het geeft inderdaad een goed gevoel om iets te delen wat je nog nooit eerder heb verteld 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer