Hallo Kindertelefoon,
Het is nu al een aantal keer gebeurd dat een reactie van mij niet of onvolledig wordt geplaatst.
Vorige keer had ik een topic aangemaakt, waarbij de tekst niet geplaatst was. Maar het topic was wel aangemaakt en de titel en tags klopte ook gewoon. Nu heb ik net een reactie geplaatst op een topic van iemand anders en weer wordt niet de gehele reactie geplaatst.
Ik heb ook recent gehad dat ik mijn reactie niet meer kon aanpassen, terwijl ik die nog maar net geplaatst had, en het dus nog binnen de tijd was waarin je je reactie kan bewerken.
En zelfs dat mijn reactie helemaal niet geplaatst was. Ik kon het toen niet meer bewerken en vervolgens had ik dat gemeld, kreeg ik een mailtje van een moderator dat er helemaal geen reactie door mij was geplaatst op dat topic?
De tekst van mijn eigen topic was wel zichtbaar door moderatoren van de Kindertelefoon, want moderator Marieke had toen gezegd in een reactie op dat topic dat zij wel kon zien wat ik had geplaatst dus de inhoud van het topic. Maar dat was dus niet zichtbaar voor ons leden van het forum.
Later heb ik van een moderator via de mail een terugkoppeling gehad over het niet zichtbare bericht (topic). De technische mensen hadden ernaar gekeken en het probleem was verholpen. Ook zei de moderator: “Mocht je toch nog merken dat het nog niet goed werkt dan horen we het graag.”
Ik merk nu dat het niet goed werkt en daarom heb ik dit topic aangemaakt. Ik vroeg mij af waar het fout gaat met de onvolledige plaatsing van mijn reacties?
Groetjes,
Simply Me