Hoi @stitch1234 ,
je bent flink actief geweest op het forum zeg! Je hebt het idee dat er gisterochtend 7 berichten niet zijn geplaatst. Dat zou dan 26 november geweest moeten zijn. Ik heb even goed rondgekeken, maar ik zie dat je in totaal 16 reacties en 2 eigen openingstopics hebt geschreven. En die hebben we allemaal geplaatst. Er staat ook niks meer bij de nog te controleren reacties. Ik denk dus dat er iets is mis gegaan bij het plaatsen, want alles wat je geschreven hebt en bij ons binnengekomen is, hebben we geplaatst.
Wanneer we iets niet plaatsen, sturen we altijd een mail met uitleg waarom dan niet. Een uitzondering: als iemand kort na elkaar meerdere keren precies hetzelfde bericht probeert te plaatsen, dan laten we er natuurlijk maar 1 door en mailen we niet altijd, omdat het toch niet de bedoeling van diegene was om 3x hetzelfde bericht te plaatsen.
Normaal gesproken zijn er moderators actief tussen 10 en 23 uur. Dus als je in de vroege ochtend iets plaatst, zal de moderator daar meestal niet eerder dan 10 uur naar kunnen kijken.
Ik weet dus niet precies hoe het komt dat er blijkbaar berichten van jou niet zijn doorgekomen. Je zou eens kunnen kijken bij je eigen profiel en dan op Topics en Reacties klikken, om te zien of ze er bij staan? En zo niet, dan wil je ze hopelijk nog een keer insturen?
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
hoi @Marieke ik zal ze nog een keer insturen en ja ik ben flink actief geweest haha. bedankt voor het mailtje wel raar maar ja een foutje kan gebeuren
hey @Marieke het is nog een keer gebeurt mijn topic om veel actieve gebruikers te bedanken is nooit geplaatst. en zo ver ik weet heb ik geen mail gehad
hey kindertelefoon ik heb wel een mail gekregen maar vind het een rare reden. ik zie geen reden dat er een gesprek zou ontstaan als ik die forumgebruikers aanmoedig… ik zou graag een duidelijkere reden willen weten hoeft niet als jullie dit gewoon een goede reden vinden ik zou het alleen jammer vinden als de gebruikers dit niet zien want ze verdienen het wel
@stitch1234 De laatste paar maanden wordt er veel strenger gemodereerd op regel 5 (chatten en bloggen is niet toegestaan). Daarom staan ze het soort topics dat jij wilde plaatsen (gebruikers bedanken) ook niet meer toe.
In dit topic kun je daar meer over lezen:
Je topic is heel aardig bedoeld en je kunt nog steeds complimenten geven maar dat mag alleen nog maar in dit topic:
hey @tim16 waarom is die strenger ingegaan als ik vragen mag, het is toch juist de bedoeling dat je mensen hier kan helpen enz. en ik zie best vaak nog bloggen en die gebruiker van het compliment is niet meer actief….
Hoi stitch1234,
Je vroeg je af waarom er strenger wordt gemodereerd op forumregel 5.
Als je klikt op het topic “duidelijkheid over topics i.v.m. forumregel 5” zoals gebruiker Tim16 hierboven aangaf, krijg je hierover uitleg.
Nog veel plezier op het Forum,
De Kindertelefoon, Karin
o oke @Karin_ dankjewel!
Hey lieve @stitch1234 maar het is wel heel leuk dat je zo meedoet en mensen aanmoedigt hoor! Ik ben het ook eens met jouw vraag maar het is zoals het nu is. We doen het er mee . Maar nogmaals wel lief dat je dit allemaal doet!
Liefs, Tover xxx
awww super lief! een van de reden dat ik op het topic zit die super lieve mensen en daar hoor jij zeker bij!