Vraag

Bericht niet geplaatst?

  • 1 November 2021
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Bruhh k had net een heel verhaal getypt en wilde t plaatsen, staat er "dit bericht wordt gecontroleerd door een moderator” en daarna is niks gebeurt..

nou ik ben nieuw hier dus ik weet niet echt hoe alles werkt, maar gaat dat bericht later nog geplaatst worden of heb ik nu alles voor niks getypt?

 


3 reacties

Heyy

 

Ten eerste, welkom op het forum!:slight_smile: 

 

Ik snap goed dat je nog even niet begrijpt hoe het werkt allemaal.. Ik kan je vertellen dat je bericht zeker nog wordt geplaatst en je hebt je verhaal echt niet voor niks getypt!

Een moderator van het forum moet je bericht nog even controleren.. Daarom is je topic nu niet zichtbaar op het forum. Dat kan eventjes duren voordat je topic wordt gecontroleerd, maar waarschijnlijk zal dat later vandaag nog wel gebeuren. Zodra dat is gebeurd wordt je topic zichtbaar gemaakt voor de andere gebruikers!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 2
Badge +2

Beste @why live if you can die xD ,

Het klopt inderdaad wat NaamNietBekend zegt. Berichten kunnen door ons gecontroleerd worden voordat ze op het forum terechtkomen. Dit doen we om het forum voor iedereen zo veilig mogelijk te houden. Berichten worden altijd binnen een paar uur gecontroleerd, dus als het goed is is je bericht nu zichtbaar op het forum!

Veel plezier op het forum!

Groetjes,

Vera van De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +4

Same: dit is het scherm: 

⬆Dit is het scherm⬆

Echt naar nu kan ik mijn topic niet gelijk sturen.

Reageer