Skip to main content

Ben weer terug :)

  • 31 August 2024
  • 9 reacties
  • 88 Bekeken

Ik heb eventjes een pauze genomen van het forum, maar ik merk dat ik het toch mis. Dus ik ben weer terug:)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Welkom terug @Anoniemxv!

Liefs @Wolkje 


Welkom terug!! We hebben je gemist! 

 

Liefs 

Anoniem789 

 


Fijn dat je er weer bent @Anoniemxv!🙂

Liefs, ItsJustMe <3


Welcome back!

Liefs,

justGhast


Ik heb gister wat gelezen, nog niet alles en ik heb wat gemist zeg. @j15 is weg, waarom moet ik nog eventjes uitzoeken. Maar er is een hoop gebeurd. 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hey! Welkom terug! Fijn dat je er weer bij bent! Er is zeker wat gebeurt. Er werd een topic met een spelletje gesloten, daar kwam discussie over. Toen heeft het management daar een extra uitleg aan gegeven en regel 5 wordt nu strenger toegepast. Meer topics werden gesloten.  En er waren mensen die daardoor hun account opzegden, sommige zijn geband en sommige komen (tijdelijk) niet meer op het forum. Het was geen prettige situatie en persoonlijk schrok ik er enorm van. Laten we hopen dat dit niet weer gebeurt en ook dat mensen terug komen (zoals @Tartan14  en Jesse en Tinkerbell).  Maarja hier houd ik het maar bij. In elk geval is het een lichtpunt dat jij weer actief wordt! Fijn om te lezen! 😍 

Liefs, Tover xxx


Welkom terug @Anoniemxv  

Er is, zoals @Tover01 al zei, wat gedoe geweest. Ben zelf ook een stuk minder actief, de lol is er een klein beetje af.  Laten we idd hopen dat er meer mensen zoals @Tartan14 weer terugkomen.


Hey,

Ik doe mijn best om af en toe actief te zijn, maar ik heb het nogal druk met de eerste paar dagen brugklas. Dus misschien ben ik toch weer een paar dagen inactief, maar ik kom zeker weer terug! Alleen is de brugklas erg overweldigend

Groetjes mij @Anoniemxv 


is helemaal niet erg @Anoniemxv  ik zit zelf nu ook in de brugklas heel veel huiswerk heel erg fijn dat je weer terug bent


Reageer