Ik heb eventjes een pauze genomen van het forum, maar ik merk dat ik het toch mis. Dus ik ben weer terug:)
Groetjes mij
Ik heb eventjes een pauze genomen van het forum, maar ik merk dat ik het toch mis. Dus ik ben weer terug:)
Groetjes mij
Welkom terug
Liefs
Welkom terug!! We hebben je gemist!
Liefs
Anoniem789
Fijn dat je er weer bent
Liefs, ItsJustMe <3
Welcome back!
Liefs,
justGhast
Ik heb gister wat gelezen, nog niet alles en ik heb wat gemist zeg. @j15 is weg, waarom moet ik nog eventjes uitzoeken. Maar er is een hoop gebeurd.
Groetjes mij
Hey! Welkom terug! Fijn dat je er weer bij bent! Er is zeker wat gebeurt. Er werd een topic met een spelletje gesloten, daar kwam discussie over. Toen heeft het management daar een extra uitleg aan gegeven en regel 5 wordt nu strenger toegepast. Meer topics werden gesloten. En er waren mensen die daardoor hun account opzegden, sommige zijn geband en sommige komen (tijdelijk) niet meer op het forum. Het was geen prettige situatie en persoonlijk schrok ik er enorm van. Laten we hopen dat dit niet weer gebeurt en ook dat mensen terug komen (zoals
Liefs, Tover xxx
Welkom terug
Er is, zoals
Hey,
Ik doe mijn best om af en toe actief te zijn, maar ik heb het nogal druk met de eerste paar dagen brugklas. Dus misschien ben ik toch weer een paar dagen inactief, maar ik kom zeker weer terug! Alleen is de brugklas erg overweldigend
Groetjes mij
is helemaal niet erg
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.