Skip to main content
Vraag

bellen / chatten met kindertelefoon

  • 19 June 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Hoi,

Voor wie mijn vorige topics heeft gelezen: de situatie is niet echt veranderd.

Ik wilde eigenlijk met de Kindertelefoon bellen/chatten, maar ik durf het gewoon niet. Op het laatste moment ben ik weggegaan 😓. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Ik wil mijn verhaal vertellen, maar ik zou vooral niet weten waar ik moet beginnen. 

Hebben jullie ervaring, hoe was het dan? 

Misschien durf ik het wel als ik ongeveer weet hoe het is. Ik heb wel al op de site gekeken hoor, maar misschien helpt het als iemand kan uitleggen hoe het echt is.

Of weten jullie wat je als eerste kunt zeggen? Hoe begin je dat gesprek, na de ‘Hallo’?

 

Liefs, Salaam

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Kijk deze reactie maar even :) echt je kunt gerust bellen, voel je veilig!

en zeg het ook gerust als je het moeilijk vind om je gesprek te starten, dat mag je ook zeggen en vinden ze helemaal niet raar ! Geloof me, het zijn echt lieve mensen die jou heel geduldig helpen en dat je onzeker bent is ook echt niet raar voor ze.

Veel succes !😘

Liefs Tover xxx

Hoi @Salaam ,

Wat rot!

Misschien kun je zoiets proberen? :

Hoi *naam*,

Ik vind het erg spannend om te chatten, maar ik zit ergens mee.... 

.... En hier achter zet je dat waar je het over wil hebben 

Hoop dat dit een beetje helpt! Ik snap je gevoel wel, had ik zelf ook maar eig ging dat best snel weg :)

 

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Salaam ,

 

begrijpelijk hoor, als je het een beetje spannend vindt om voor het eerst te bellen/ chatten. Wij zijn wel wat gewend hoor bij De Kindertelefoon. De medewerker zal je vooral veel vragen stellen en proberen om je op je gemak te stellen, het gesprek komt dan meestal vanzelf. Probeer het gerust eens!

 

Succes en groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer