Skip to main content

Belangrijk bericht over moderatie tijdens de zomerperiode

  • 17 July 2024
  • 23 reacties
  • 1765 Bekeken

Beste gebruikers op het forum,

 

Zoals jullie weten is het zomervakantie en dat betekent ook dat moderators op vakantie gaan. Gelukkig niet allemaal tegelijk waardoor berichten gewoon op het forum geplaatst kunnen worden. Dit betekent wel dat we niet dezelfde aantal uren als normaal aanwezig kunnen zijn om de berichten te checken en te plaatsen.

 

Hoe ziet dit eruit voor de komende weken?

In de periode van 19 juli t/m 18 augustus zorgen we ervoor dat er ’s ochtends tussen 10 en 13 uur en ’s avonds tussen 20 en 23 uur een moderator aan het werk is om jullie berichten te checken en te plaatsen.

In de uren daartussen zal soms wel gecheckt worden, maar dat kunnen we niet garanderen. Het kan dus regelmatig voorkomen dat wanneer je ’s middags een bericht plaatst het langer duurt dan normaal voordat deze online komt.

 

We snappen dat dit niet ideaal is, maar op deze manier kunnen we er wel voor zorgen dat het forum ook tijdens het hoogtepunt van de zomervakantie open blijft. We hopen dan ook op jullie begrip.

 

Groet,

Team De Kindertelefoon

Hoe zal het zitten met de mailverkeer? Zal die nog steeds binnen 1 week beantwoord worden? Geniet van de vakantie mods!


@Salam 

Dank voor je reactie en ook voor je begrip. Mails aan forum@kindertelefoon.nl worden ook in deze periode gelezen en beantwoord.

Groet,

Carolien


Dag ! We zullen ons er op instellen 😉 het komt u toe trouwens! Fijne vakantie voor iedereen! Liefs, Tover xxx


Heyy,

Is helemaal begrijpelijk hoor! Fijn dat jullie het van te voren aan ons melden dan kunnen we er rekening mee houden!👍😉

Veel plezier en geniet van de welverdiende vakantie iedereen bij de kindertelefoon!😊

Liefs van ItsJustMe <3


Fijne vakantie!

Liefs @NoahLovesYou 


Helemaal prima hoor, moderators moeten ook hun vakanties hebben :)

Groetjes mij @Anoniemxv 


Heel begrijpelijk. Iedereen een fijne vakantie gewenst.


Oké! 👌 

Fijne vakantie!! 

 

Liefs 

Anoniem789


jammer maar wel begrijpelijk.

fijne vakantie!!!


ik had net een reactie geplaatst maar die is nog niet online (had ik ook niet verwacht, ik heb hem pas 5 minuutjes geleden geplaatst ofzo). maar daar gaat het niet om. ik had namelijk nog een vraag die ik niet in die reactie had gezet.

hoe zit dat dan met de chat en het bellen? die chats zijn om 21:00 gesloten dus heb je maar 4 uur de kans om in contact te komen, of sluit dat in de vakantie gewoon helemaal?

ik gebruik het zelf niet (wegens slechte ervaringen) maar het is wel prettig voor anderen om te weten.


Dat is inderdaad wel een goeie @ikweethetnietmeer2009 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi @ikweethetnietmeer2009

Goede vraag! Bovenstaand bericht gaat alleen over de moderatie van het forum. In de vakantieperiode kan je wel gewoon iedere dag van 11:00 tot 21:00 bellen (0800-0432) of chatten met De Kindertelefoon. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Fijne vakantie 


Maakt niet uit hoor, jullie verdienen ook vakantie! Geniet ervan mods 


Fijne vakantie!! Hun verdienen het wel! Ze doen veel voor ons, dus wij kunnen wel wachten voor onze berichtjes denk ik! nogmaals fijne vakantie iedereen!!

groetjes,

E


Oké, fijne vakantie allemaal❤️


Oke


Hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad x 


@Anoniem789 ,

Dank je wel, wat lief!

Wat mij betreft wel, in ieder geval. Hopelijk zijn we binnenkort weer op volle sterkte, en kunnen we weer onze gewone diensten draaien.

 

Groetjes, Mariska


Hoop ook dat jullie allemaal een fijne vakantie hebben gehad. En complimenten voor hoe het modereren ging.


Dank je. Wel, @tim16 ,

Een lief bericht. En, namens alle moderators, graag gedaan!

 

Groetjes, Mariska


Tot wanneer geld dat? Het is nu 25 augustus maar bij mij word ook alles met zo waarschuwing in de wacht gezet


Hoi @Usaisnietecht

Voordat nieuwe topics en reacties online komen, worden deze altijd eerst gecontroleerd door een moderator, dus niet alleen in de zomervakantie. Hierdoor kan het voorkomen dat je even zal moeten wachten voor jouw reacties/topics op het forum te zien zijn. Wij zijn actief tussen 10:00 en 23:00 uur om berichten te checken. Ons streven is om een bericht in die periode zo snel mogelijk online te plaatsen waarbij het in het uiterste geval maximaal 4 uur kan duren.

In de zomerperiode is onze bezetting wat minder goed, waardoor het langer kan duren voordat een reactie/topic wordt geplaatst. Daarom dat we dit topic plaatste zodat alle forumgebruikers hiervan op de hoogte zijn. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon


Reageer