Skip to main content
Vraag

Bedankt voor het reageren

  • 24 June 2024
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Hoiii

Ik wou even bedankt zeggen tegen iedereen die tot nu toe al heeft gereageert op mijn topics! Het heeft me eigenlijk in een kleine tijd al heel erg geholpen. Vooral @Tover01 en @Tartan14. En gewoon de kindertelefoon uberhaupt omdat zij dit forum hebben bedacht/gemaakt. Dit wou ik even kwijt.

Doeii

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @StillWaitingForYou ,

 

wat lief dat je dat zegt, dankjewel! Fijn dat je steun hebt aan het forum. Daar doen we het voor!

Groetjes, Marieke

Reputatie 7
Badge +19

Hoi! Daar wordt ik even verlegen van 🤭 graag gedaan hoor en dankjewel voor je lieve woorden! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

​Heyy @StillWaitingForYou!

Fijn dat het forum je al zo veel heeft geholpen dat is echt leuk om te lezen! En de complimenten die je aa​n @Tartan14 @Tover01en de KT geeft zijn ook zeker verdiend en daar ben ik het helemaal mee eens!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +18

Fijn dat je er wat aan hebt. Ben het ook helemaal eens met de complimenten naar @Tartan14 en @Tover01 Dat hebben ze zeker verdiend

Reputatie 7
Badge +14

Hey, ahw dankjewel hoor! 😚En ik deel de eer graag met Tartan en zeker ook alle andere lieverds die vaak reageren en goeie dingen zeggen! ☺️😘 Ik vind het echt leuk om hier te zijn! Liefs, Tover xxx

Helemaal gelijk!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer