Vraag

Bedankje aan de kindertelefoon :)

  • 6 June 2020
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee hee 🙂 Dit is een bericht voor de kindertelefoon ( Iedereen mag hier natuurlijk op reageren) sorry voor dit lange bericht maar ik ben hun echt superr dankbaar xxx

 

Ik heb een hele zware tijd achter de rug want ik zat heel erg met mezelf in de knoop. Mezelf dingen aangedaan etc. Gelukkig kon ik zo goed bij de kindertelefoon terecht (nog steeds trouwens want ben nog in herstel 🙂 Ik heb ze zo vaak gechat wanneer ik neigingen had want dat had ik afgesproken met iemand op de chat, als ik neigingen had dat ik moest komen chatten en dat heeft me zoveel geholpen en zoveel littekens bespaart!!! eerst durfde ik alleen te chatten want ja bellen vond ik toch wel lastig.. op begven moment ben ik ook gaan bellen (wel buiten als ik even ging wandelen want dan ben ik even lekker alleen :) 

 

de 1e keer bellen met de kindertelefoon vond ik supeerrrr spannend. toen aan de andere kant werd opgenomen zei een hele lieve mevrouw dat ik alles op mijn eigen tempo kon uitleggen, het is zo fijn want ze hebben geen vooroordeel dus luisteren zonder mening zeg maar dus je kan niks fout doen 🙂 ik moest toen wel  huilen omdat ja het is gewoon soms nog lastig maar de mensen van de kindertelefoon zijn zo lief niet normaal. ze nemen alle tijd voor je en hebben geduld waar veel mensen nog van kunnen leren. de keren erna ging het bellen ook veel beter en ik ben echt oprecht suuuuppperrr dankbaar dat jullie er zijn. Ik kan zo goed mijn hart altijd luchten!!! echt bedankt ☆

Sorry voor dit lange bericht maar dankiewel dat je de tijd nam voor het te lezen :)


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Rosalie_X 

Wat ontzettend goed om te horen dat je echt wat hebt aan het contact met De Kindertelefoon. Wij vinden het altijd fijn om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt! 

 

Groetjes Willemijn,
De Kindertelefoon

heeyyy @Willemijn v H 

Heel erg bedankt voor je reactie en dat is ook fijn om te horen.ik moest het gewoon even kwijt omdat ik jullie echt super dankbaar  ben voor echt alless en dat jullie er altijd zijn voor mij en voor iedereen echt top dankjewel!!:))))

 

Groetjes:))

Reageer