Vraag

Beantwoord in je profiel

  • 28 December 2020
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Beste Kindertelefoon,

 

deze vraag is direct aan de kindertelefoon moderators:

”Wat is als je onder je profiel kijkt ‘beantwoord’?”

Ik vraag mij dit echt af, en ik zou het ook graag te weten willen krijgen.

 

JustAMathBoy


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @JustAMathBoy ,

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groet,

 

Renske

De Kindertelefoon

Hey JustAMathBoy,

Je stelt je vraag direct aan de moderatoren van de Kindertelefoon en dat ben ik zeker niet. Toch denk ik dat ik wel ongeveer een antwoord op je vraag weet:

Dit forum is een standaard forum, waarin enkele dingen speciaal voor de Kindertelefoon zijn aangepast/toegevoegd. Vroeger (ik weet niet precies tot hoelang geleden) had dit forum de functie beantwoord. Een forum gebruiker of een moderator van de Kindertelefoon kon een reactie op zijn/haar topic als 'beste antwoord' markeren. Als jij degene was met het beste antwoord kreeg je dat waarschijnlijk te zien onder het kopje 'beantwoord'.

Die functie wordt tegenwoordig niet meer gebruikt op het forum. Maar omdat dit dus een standaard forum is, wat een klein beetje is aangepast voor de Kindertelefoon, zie je nog wel het kopje 'beantwoord' staan. Het heeft alleen geen verdere toevoeging.

Dit is ook wat erover staat bij 'veel gestelde vragen’ :

“Beste antwoord | Het antwoord dat door de topic starter of moderator is gemarkeerd als het beste antwoord gegeven op de gestelde vraag.”

Die getallen bij je profiel achter 'beantwoord' die zeggen daar ook iets over. Bij mij en bij jou zijn dat allemaal nullen, als je kijkt naar mensen die al langer op het forum geregistreerd zijn, zie je weleens een 1 of een ander getal staan, afhankelijk van hoeveel ze heben ‘beantwoord' waarschijnlijk.

Ik heb dit ooit in een topic gelezen, maar helaas kon ik niet zo gauw vinden welk topic dat was. Misschien als je zelf nog even zoekt dat je het wel kunt vinden!

Als het niet klopt, zal iemand van de Kindertelefoon dat vast wel laten weten:)

Groetjes,
Simply Me

Die getallen bij je profiel achter 'beantwoord' die zeggen daar ook iets over. Bij mij en bij jou zijn dat allemaal nullen, als je kijkt naar mensen die al langer op het forum geregistreerd zijn, zie je weleens een 1 of een ander getal staan, afhankelijk van hoeveel ze heben ‘beantwoord' waarschijnlijk.

Ik heb dit ooit in een topic gelezen, maar helaas kon ik niet zo gauw vinden welk topic dat was. Misschien als je zelf nog even zoekt dat je het wel kunt vinden!

Als het niet klopt, zal iemand van de Kindertelefoon dat vast wel laten weten:)

Ik wil hier best proberen een lichtje op te schijnen voor jullie.

Ik heb toevallig toegang tot een ouder account, namelijk het mijne.
Van links naar rechts zie je het nummer aan topics, dan reacties, beantwoorden topics (topics waarbij mijn reactie dus als “antwoord” is gekozen), volgers en volgend.
Daar kom je achter door met je cursor over het getal te hoveren.
Er staat followers en following , maar je kunt de forumbouwers niet de schuld geven voor het gebruiken van Engels.

Het ding met volgers kwam erbij toen we deze nieuwe versie van het forum kregen.
Zoals je kunt raden past het niet echt bij dit forum, dus waarschijnlijk is het daarom uitgezet.
Handig voor andere fora, maar niet echt voor iets zoals dit.

Als het goed is was dat alles.

Reputatie 7
Badge +3

Beste Kindertelefoon,

 

deze vraag is direct aan de kindertelefoon moderators:

”Wat is als je onder je profiel kijkt ‘beantwoord’?”

Ik vraag mij dit echt af, en ik zou het ook graag te weten willen krijgen.

 

JustAMathBoy

Hallo @JustAMathBoy ,

 

Goed dat je deze vraag stelt. Ik zou het niet beter uit kunnen leggen dan Simply Me en MensPersoon al hebben gedaan. Die informatie klopt inderdaad, dit is nog een functie die wij inmiddels niet meer gebruiken. 

 

Is jouw vraag zo voldoende beantwoord? Laat het ons anders gerust weten

Groet,

Luuk

Reageer